1,5dci Zaślepienie EGR


Oktawiusz
Junior Administratorzy

Doczytałem na innym forum. Pojawiła się rzecz nowa na rynku - zaślepka EGR dla 1,5dci. Do tej pory jedynym wyjściem było zalutowanie rurki od EGR na stałe.

http://allegro.pl/listing/user/listing.p...ms-1475060

Galeria z moim Renault Scenic II PH I 1,9dci 120KM 2004rSmoke
CLIP :: Karty SC II/SCIII/MII/MIII/LII/LIII/EIV :: Ustawienia :: TPMS
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • PRZEMO
PRZEMO
Administratorzy

dobre info Biggrin

Scenic III 2,0 dCi 160KM 380 Nm
Grand Scenic III 1,6 dCi 130KM 320 Nm  

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Odpowiedz
Oktawiusz
Junior Administratorzy

Przetestował ktoś może już ten wynalazek?

Galeria z moim Renault Scenic II PH I 1,9dci 120KM 2004rSmoke
CLIP :: Karty SC II/SCIII/MII/MIII/LII/LIII/EIV :: Ustawienia :: TPMS
Odpowiedz
VEYRON
Zarejestrowani

Online
Ja testowalem ale w VW i autko bylo mocniejsze na niższych obrotach i troszkę glosniejsze, a tak poza tym wszystko OK. Sprawdzalem blaszkę po roku czasu i byla lekko okopcona. Ja mialem wlasnej roboty zaślepienie zrobione z blach nierdzewki chyba 2 mm

Wysłane z mojego JY-G4

Robota to głupota - Picie to jest życie !!Biggrin
Odpowiedz
Oktawiusz
Junior Administratorzy

Nie chodzi mi o samo zaślepianie tylko o tę konkretną zaślepkę. 1,5dci uchodzi za silnik, w którym nie da się zaślepić EGR. Tu żadne blaszki nic nie dadzą

Galeria z moim Renault Scenic II PH I 1,9dci 120KM 2004rSmoke
CLIP :: Karty SC II/SCIII/MII/MIII/LII/LIII/EIV :: Ustawienia :: TPMS
Odpowiedz
VEYRON
Zarejestrowani

Online
Nie znam się na 1,5dci ale w VW też niektórzy twierdzili że nie pojedzie i takie tam głupoty ( co jeden to większy magik Biggrin ).
Furka chodziła że aż miło Biggrin
Z tego co wiem to EGR podaje część spalin ponownie do silnika - zaślepienie powinno skutkować podawaniem tylko i wyłącznie czystego powietrza

Ps. Jak kupowałem VW to pisali że turbo mi padnie a jeszcze szybciej pompowtryski ( nie miałem żadnego problem )

Robota to głupota - Picie to jest życie !!Biggrin
Odpowiedz
kris
Zarejestrowani

Witam.
Podłączę się pod ten wątek .
Czy trzeba coś przeprogramować aby dobrze działał silnik ?
Magik poinformował mnie , że musi coś zmienić za pomocą Clipa .

Odpowiedz
jnbielawski
Zarejestrowani

Przeprogramować to trzeba magika. EGR jest nierozłączną częścią konstrukcji silnika.
Podawane spaliny nad tłok mają zmniejszyć wydzielanie szkodliwych gazów w spalinach oraz osłonić tłoki przed nadmiernym nagrzewaniem.Spalana zbyt uboga mieszanka wytwarza dużo większą temperaturę co może doprowadzić do wypalania zaworów a nawet topienia górnej części tłoków. A chyba wszyscy chcemy oddychać czyściejszym powietrzem?Kisstogether

Odpowiedz
Oktawiusz
Junior Administratorzy

jnbielawski, poruszasz trudny temat. Jednak zaślepiających EGR jest mnóstwo osób także na tym forum.
kris napisał(a):Witam.
Podłączę się pod ten wątek .
Czy trzeba coś przeprogramować aby dobrze działał silnik ?
Magik poinformował mnie , że musi coś zmienić za pomocą Clipa .

Nie trzeba nic wyłączać programowo ale można to zrobić. Jednak CLIPem się tego nie ogarnie. Wymagana jest zmiana mapy silnika.

Galeria z moim Renault Scenic II PH I 1,9dci 120KM 2004rSmoke
CLIP :: Karty SC II/SCIII/MII/MIII/LII/LIII/EIV :: Ustawienia :: TPMS
Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Tylko ku rozwadze nie zalecane jest wyłączenie EGR jeśli w samochodzie jest FAP - tak usłyszałem ostatnio

Scenic III 2,0 dCi 160KM 380 Nm
Grand Scenic III 1,6 dCi 130KM 320 Nm  

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości