Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.9 DCI 130km BRAK MOCY


KamilCK
Zarejestrowani

op Witam znowu problem z moim samochodem a dokładniej:
Dziś jadąc droga expresową z delikatnej górki i czuję że samochód zaczyna zwalniać i dałem gas do oporu a tu nic zżadnej reakcji i dalej zwalniał. Jadąc po normalnej drodze samochód ledwo dochodził do 2500obr ledwo dojechałem do domu. Po zgaszeniu samochodu i ponownym uruchomieniu wszstko wróciło do normy i jedzie normalnie. Co może być tego przyczyną. 
Ps. Jaki jest zakres działania turbosprężarki. W 1.9 dci 130km 2007r.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2016, 16:23 przez KamilCK.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Był service na wyświetlaczu?
Jak błąd pokazał?

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Niestety ale serwis pali mi się cały czas bo mam zawalony FAP i komunikat jest cały czas Sprawdz wtrysk ale on pokazuje FAP. Co do podpięcia pod Clip to w przyszłym tygodniu mi przyjdzie to będę wiedział co było.  Ale do przyszłego tygodniamuszę jakoś jeździć

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Stawiam na EGR

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Właśnie czyszcczyszciłem go jakiś tydzień temu. Podejrzewam też czujnik ciśnienia doładowania lub też EGR.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Mechaniczne może być ok ale elektronika padła najlepiej zaslep

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

Też bym powiedział, że uszkodzona część elektryczna EGR
Miałem to samo dawno dawno temu.

Odpowiedz
KamilCK
Zarejestrowani

op Ale zaślepienie coś da jeśli padł EGR lub jak pada? Nie będzie wywołało błędu na komputerze po zaślepieniu jak jest uwalony EGR

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-08-2016, 19:01 przez KamilCK.)

Odpowiedz
bartas
Zarejestrowani

Jeśli część elektryczna jest uwalona to będzie błąd.

Odpowiedz
LUKKUL4158
Zarejestrowani

Też mam 130 km i zaslepiony egr zaślepka musi być specjalna gruba ponad 10mm żeby klapka swobodnie się otwierala a zaslepienie zajmuje 10 min egr jest na wierzchu 😀

Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka

Thumbup
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości