1,9 dCi ogólne info


Bogdan61
Zarejestrowani

Silnik 1,9 dCi

[Obrazek: E0oyhWs.jpg]
[Obrazek: 50Nl54q.jpg]
[Obrazek: HHO1KdJ.jpg]
[Obrazek: Ox3Q2W2.jpg]
[Obrazek: 4Y4QQcL.jpg]


- źródło: Motor

Renault Thalia 1,5 dCi 65 KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Bogdan61 za ten post post:
  • PRZEMO
mojzesz92
Moderatorzy

Kultura pracy stoi na wyższym poziomie niż np. w Passacie 1.9TDI - okej zgoda
mimo że konstrukcyjnie jednostki stoja na podobnym stopniu zaawansowania - no taaa w dci jest common-rail a w tdi pompowtryskiwać. CR wprowadzili dopiero koło 2008roku

Odpowiedz
pio555
Moderatorzy

ogólnie informacje ogólne
pewnie jakiś przedruk bo redaktorzyna niedouczony

Inspekcje przedzakupowe samochodów
Radom i okolice E-mail
https://www.facebook.com/radomskiespotyrenault/


Odpowiedz
pauliosss
Zarejestrowani

Pierwszy raport co 1.9 DCI chwalą, ja tam nie patrzę na te raporty negatywne, mi najbardziej odpowiada i jazda dieslem DCI i jak również kultura jego pracy. Miałem już TDI,HDI,JTD i parę DCI-ków, z tych wszystkich jednak wybieram DCI jak równiez najlepiej jeździ mi się marką renault. Laguną fajnie mi się jeździło marzyłem o lali III, teraz mam rx-a i marzy mi się koleos 2.0DCI Biggrin taki będzie chyba następcą Biggrin A co do tego artykułu i szlamu w przewodzie olejowym, może jakby polacy nie zmieniali oleju jak sprowadzają z 5W40 to by dłużej chodziły. U mnie znalazłem książkę serwisową, cały czas był zalewany we francji 5W40, a w polsce od razu 10W40 zalany to też trochę daje negatywne efekty jeśli chodzi o smarowanie. Silniki robią z mniejszymi kanałami i oleje produkują pod te silniki bardziej rzadsze. Kiedyś myślałem że guzik prawda, ale jednak zmieniłem zdanie że powinno się jak najdłużej nowszym samochodem jeździć na pełnym... Ale coż, pojedzie pierwszy lepszy do mechanika z 50-letnim stażem i każe mu od razu lać nawet znam przypadki 15W40 bo to diesel, może kupić turdus od razu albo superol. Ehhh polska rzeczywistość mechaników jeszcze sto lat za murzynami.... Za nim u nas zrozumieją, to będziemy już jeździć elektrycznymi samochodami......

Odpowiedz
Oktawiusz
Junior Administratorzy

Rysunek silnika 1,9dci 120 KM

Załączone pliki

Miniatury
   

Galeria z moim Renault Scenic II PH I 1,9dci 120KM 2004rSmoke
CLIP :: Karty SC II/SCIII/MII/MIII/LII/LIII/EIV :: Ustawienia :: TPMS
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • wjazm
scrabi83
Zarejestrowani

nie wiem dolaczego,ale dopiero teraz doszło to do mnie.i tak sie zastanawiam czy aby napewno ja nie mam DPF-u?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Z twojego opisu profilu wychodzi na to ze masz.

Odpowiedz
Oktawiusz
Junior Administratorzy

w 2004 nie montowali FAP. Poza tym nie masz fabrycznie 131 koni. To silnik z polifta czyli od 2006 roku

Galeria z moim Renault Scenic II PH I 1,9dci 120KM 2004rSmoke
CLIP :: Karty SC II/SCIII/MII/MIII/LII/LIII/EIV :: Ustawienia :: TPMS
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Tylko jest mala nieścisłość gdzieś w opisie profilu.. w 2004 roku nie bylo montowanych fabrycznie silnikow dCi 1.9 131KM, one sie pojawily w phII dopiero i ewentualnie w przejsciówkach w 2006 roku dopiero. Byly wersja z FAP te pozniejsze i norma Euro 4 i bez FAP z normą Euro 3 te wczesniejsze.
W 2004 roku byly tylko max te 1.9 - 120KM ...z tego co wyczytalem gdzies w necie w historii produkcji scenica II

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi A2-eR11 za ten post post:
  • PRZEMO
ryjas
Zarejestrowani

A czym się różnią silniki 131 KM od 130 KM? Bo się spotkałem w wyszukiwarkach że do roczników 2005 wzwyż były montowane dwie wersje. Jedna to z 8 w symbolu, druga z 9-ką.

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości