ko-ma
9,469
27
1546
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 23-06-2016, 16:15
op
Pytanie: czy uszczelnienie plastikowego korpusu mieszczącego bagnet oleju i pełniącej rolę wlewu oleju - na połączeniu z blokiem silnika polega na prostym wciśnieciu tego elementu w otwór w bloku, czy jest tam jakieś uszczelnienie?
Problem pojawił sie po wymianie oleju, puszka była luźna i pokazał sie wyciek oleju wydmuchanego z bloku. Złącze wyczyszczone, wciśnięte - niby się trzyma - ale włąśnie: niby.
Czy tak ma być?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2016, 19:18 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
Mati
26,540
100
4789
4,450
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 23-06-2016, 17:01
(23-06-2016, 16:15)ko-ma napisał(a): puszka była luźna (23-06-2016, 16:15)ko-ma napisał(a): ale włąśnie: niby.
Czy tak ma być? powinna być wciśnięta i przykręcona na dwie śrubki na kluczyk 10
tak wygląda odma, czy u Ciebie nie ma możliwości przykręcić ją?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2016, 17:03 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
ko-ma
9,469
27
1546
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 23-06-2016, 17:13
op
Problemy są dwa:
- nie widzę żadnego mocowania. Mocowanie jakieś wymyślę i dorobię.
- na załączonej fotce - na tulei wchodzącej w blok jest o-ring, u mnie nic tam nie ma (gładko).
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2016, 17:14 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
haszczurur
2,415
22
683
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
•
ko-ma
9,469
27
1546
39
INNY
2010
INNY
Końskie
ko-ma
Zarejestrowani
— 23-06-2016, 19:22
op
Właśnie tulejka jest - i na tym złączu jest wyciek .
U mnie jest ta z lewej : http://2.allegroimg.pl/original/17/55/68...5568972210
Ta z prawej jest po prostu bez tej podstawy.
I pytanie: jak tą tuleję uszczelnić?
==================
Edit: Obczytawszy się mądrości ludowych z internetu: podstawę odmy trzeba po prostu wbić w blok - i tyle. Jeśli jest luźna - wymienić na nową (wyłącznie element oryginalny).
Na razie podstawa wbita (wepchnięta) w blok - zobaczymy, ile wytrzyma.
Prawdopodobnie uszkodzenie powstało podczas siłowego rozwiązywania problemu odkręcenia filtra oleju.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-06-2016, 19:22 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
•
Mati
26,540
100
4789
4,450
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 23-06-2016, 22:09
(23-06-2016, 19:22)ko-ma napisał(a): podstawę odmy trzeba po prostu wbić w blok - i tyle. Jeśli jest luźna - wymienić na nową sam znalazłeś odpowiedź.. tak właśnie trzeba zrobić...
(23-06-2016, 19:22)ko-ma napisał(a): Na razie podstawa wbita (wepchnięta) w blok - zobaczymy, ile wytrzyma. miejmy nadzieję że jak najdłużej
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
|