Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

[1,9dci 120KM] Wymiana klocków hamulcowych


bartas
Zarejestrowani

Klocki przód: TRW GDB1552

Te co kupiłeś:

Długość 1 [mm]: 156,4
Długość 2 [mm]: 155,4
Wysokość 1 [mm]: 68,5
Wysokość 2 [mm]: 71

Te które ja Ci podałem:

Wysokość [mm]: 59,5
Długość [mm]: 136,8
Grubość [mm]: 18,3

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2014, 17:19 przez bartas.)

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

op Wygląda na to, że podałeś dobre. Znalazłem fotkę w necie i są z goła identyczne.
[Obrazek: photo-cbe67a72-c3b8-4d27-8214-d61bff8fb7e9-for_zoom.jpg]
Jutro wymieniamy w takim razie w intercarsie Biggrin

Dzięki bartas !!!!

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
andrzej27r
Specjalisci

Moje klocki z tyłu już są też na etapie wykończenia ,zamówiłem dziś klocki Bosch za jakieś 80 zł ,przyrząd do wkręcania tłoczków mam ,w tańszych zestawach z klockami na allegro jak zauważyłem to albo brak śrub,albo blaszek .Poprzednie klocki wytrzymały 3 lata - 30 tyś przebiegu

Odpowiedz
VEYRON
Zarejestrowani

Ja miałem i polecam Steinhofa. Polska firma nie za droga i dobra. Nie pylą aż tak strasznie

Robota to głupota - Picie to jest życie !!Biggrin
Odpowiedz
slejter
Zarejestrowani

Pytanie odnośnie tych klocków, a mianowicie czy warto je kupić? bo jakieś takie tanie jak na cały komplet przód + tył:

http://allegro.pl/klocki-przod-tyl-renau...25181.html

Odpowiedz
slejter
Zarejestrowani

Chłopaki jeszcze jedno pytanie, czy dam radę sam sobie wymienić klocki przód + tył?
W ten sposób zaoszczędziłbym 100zł . W tym momencie z kasą mi się nie przelewa, no ale jeśli są jakieś problemy przy wymianie to nie będę miał wyjścia i dam do mechanika.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(10-08-2016, 18:27)slejter napisał(a): czy dam radę sam sobie wymienić klocki przód + tył?
dasz radę, cierpliwość i dobre klucze polecam zabrać Biggrin
przedni tłoczek wciskany a na tylnej osi i wciskany i wkręcany, oglądnij na forum jest bardzo dużo opisane, są jakieś foty, chyba filmiki itd.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

wymiana klocków przód i tył max. 1h

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
slejter
Zarejestrowani

(10-08-2016, 18:42)pio555 napisał(a): wymiana klocków przód i tył max. 1h


A nie ma żadnych problemów z jakimiś tam przewodami, linkami od ręcznego itp. nic nie trzeba demontować itd. Jak coś to posiadam taki zestaw więc chyba mi pomoże przy wymianie:

[Obrazek: 5738945774]
A i jeszcze jedno, ponawiam pytanie odnośnie tych klocków co podałem linka wyżej, ktoś, coś o nich, jakaś taka cena niska że tak powiem.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(10-08-2016, 19:20)slejter napisał(a): A nie ma żadnych problemów
nie ma
(10-08-2016, 19:20)slejter napisał(a): ponawiam pytanie odnośnie tych klocków co podałem linka wyżej, ktoś, coś o nich, jakaś taka cena niska że tak powiem.
w/g mnie też niska choc to internet....
ja dałem w sklepie za Valeo 100 przód 70 tył

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości