Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Brak mocy w Grand Scenic II 1.9 DCI


clooops
Zarejestrowani

op Witam,

Mam problem ze swoim autkiem i szukam dobrej porady ;)
Moje autko to Grand Scenic II 1.9 DCI 2004, ostatnio miałem problem z wtryskami przez uszkodzoną pompę, została zrobiona kosztowana naprawa:
-regeneracja wtrysków
-wymiana pompy
-czyszczenie układu paliwowego i zbiornika paliwa
-konieczna przy okazji była wymiana zaworu EGR

Po całej naprawię dalej pali się błąd " check injection" samochód tarci moc, tak jakby się zawieszał i choć pedał gazu wciśnięty do końca samochód nie przyśpiesza dopiero po redukcji na niższy bieg auto dostaje mocy dodatkowo ostatnio pojawił się dodatkowy błąd " check emission" ale on znika po wyłączeniu auta i pojawia się po dłuższej jeździe ale nie zawsze, mechanik u którego robiłem auto nie bardzo wie co się dzieje albo ściemnia, w każdym razie auto gorzej działa niż przed naprawą Sad proszę o jakaś radę naprawa byłą kosztowna i choć mam rok gwarancji na to nie wierze za bardzo ze mój mechanik rozwiąże ten problem już dwa razy zostawiłem mu dodatkowo auto i nic nie poradził, myślałem nad sprawdzeniem auta jeszcze w serwisie renault, może wiecie ile kosztuje taka diagnostyka?
 
Jeszcze przychodzi mi do głowy jedna rzecz, po naprawię auta nie działa mi radio albo odbiera słabo albo w ogóle ale tylko przy włączonym silniku ? może to problem z elektryką? z masą ? może to mieć jakiś związek z moim problemami?
Mati napisał 09-05-2016, 18:48:

Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami

Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum 
powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2016, 18:48 przez Mati.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(09-05-2016, 18:46)clooops napisał(a): w każdym razie auto gorzej działa niż przed naprawą
(09-05-2016, 18:46)clooops napisał(a): naprawa byłą kosztowna i choć mam rok gwarancji na to
jeśi auto chodzi gorzej to ja bym z nim już negocjował warunki tych napraw u niego

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
LUKKUL4158
Zarejestrowani

No to pewnie naprawa wyszła coś około wartości samochodu

Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka

Thumbup
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Skoro świeci Check Injection to na diagnoskopie widnieje jakiś błąd. Jaki ?

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
clooops
Zarejestrowani

op Dlatego zastawiam się nad wizytą w serwisie na diagnostyce by mieć na papierze co jest nie tak by gościa przycisnąć, bo jak pisałem dwa razy auto mu już zostawiałem bez efektów bo tłuszczenia typu " że błędu nie da się skasować, albo " po jakimś czasie same się skasują" szczególnie mnie nie przekonują... ale może ktoś tu ma jakąś radę lub miał podobny problem?

Odpowiedz
krosser
Zarejestrowani

Bierz gościa za łeb i jedz z nim do serwisu...inaczej bedzie sie wypierał..serwisant może rozjaśni mu w łepetynie...

Cheers  
Odpowiedz
clooops
Zarejestrowani

op
(09-05-2016, 19:02)Oktawiusz napisał(a): Skoro świeci Check Injection to na diagnoskopie widnieje jakiś błąd. Jaki ?

Niestety ja  tego nie wiem nie byłem przy tym jak podłączał kompa, jedynie to po pierwszej naprawie widziałem wydruk z kompa (zostawiony przypadkowo chyba w aucie) z kodami wtrysków i jeden z wtrysków miał same zera ale na tym się nie znam i nie wiem dlaczego tak było? W każdym razie u tego mechanika to nie była moja pierwsza naprawa wcześniej nie miałem z nim problemów. Wkurza mnie cała sytuacja dlatego też szukam pomocy tu i tak jak pisałem wybieram się do serwisu może tam uzyskam szczegółowe info

Odpowiedz
brytanpl
Zarejestrowani

A nie masz problemów z odpalaniem auta ? Normalnie kręci czy zauważalnie dłużej ?

Ja miałem taki przypadek, że autko ciężej mi odpalało. Po paru takich odpaleniach wyskoczył mi błąd egr fault, który zniknął po paru km jazdy. Tego samego dnia wieczorem pojawił się w trakcie jazdy komunikat check injection i auto to traciło moc to ją odzyskiwało.
Okazało się, że miałem pęknięty przewód paliwowy pomiędzy filtrem a pompą, dostawało się tam powietrze i powodowało błąd wtrysków oraz trudności z odpalaniem (paliwo spływało do filtru). Przewód wymieniłem, problem zniknął, błąd wtrysków więcej się nie pojawił.

W nawiązaniu do mojego problemu przejrzyj układ paliwowy, może masz zapowietrzony po wymianie pompy ? Wtedy wyskoczy Ci błąd jak choćby jeden wtrysk złapie powietrze i będzie się wyświetlał do ponownego prawidłowego rozruchu. Musisz uważać, żeby wtryski nie chodziły na sucho, bo będziesz miał do wymiany..

Dzień majowy, słonko praży, że aż Gucia w głowę - parzy.
Włożył na nos okulary, Co tu po mnie? - w drogę stary!
Poszybował za nektarem, racząc się przyrody czarem. Wine
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi brytanpl za ten post post:
  • clooops
clooops
Zarejestrowani

op Dziś pojawił mi się kolejny problem "zimne auto" nie chce odpalić rozrusznik długo kreci, gdy w końcu odpali na pierwszych kilometrach szarpie przy przyśpieszaniu, nawet potrafi zgasnąć po przejechaniu trochę i rozgrzaniu silnika auto chodzi bez problemu i odpala też choć po zakręceniu rozrusznika. Dodam że nie dawno też wymieniałem wszystkie świece . Co prawda jutro wybieram się do mojego magika który robił mi te auto ale chciałbym jakąś poradę od Was by wiedzieć jak z tym gościem gadać bo szczerze już nie mam siły do niego ...

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Podłączyć CLIPa (http://autousterka.waw.pl/co-to-jest-renault-clip/) Poczytać dokładnie błędy. Do obejrzenia praca EGR oraz układu paliwowego.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości