Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Chiptuning 1.6 16v


Fyox
Zarejestrowani

Tka mi się kojarzyło, że temat już był poruszany.
Weźcie to jakoś uporządkujcie. Nazwa tamtego tematu zamiast 16 dać 1.6 i będzie wszystko jasne.
http://www.scenic-forum.pl/showthread.php?tid=6323

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

To jeszcze ja się podepnę. Tu doskonale pokazuję jak to się robi Thumbup nawet z tym na hamownie pojechali. Thumbup

Odpowiedz
Fyox
Zarejestrowani

@up.
W wrzuconym przeze mnie filmiku to samo praktycznie pokazująThumbup

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2016, 10:49 przez Fyox.)

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Tu to i tak pełna profeska. Najlepsze są czipy wciskane pod zapalniczkę Thumbup

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • Fyox
filozof
Zarejestrowani

To ja jeszcze dorzucę. Puszka za grosze:
https://m.youtube.com/watch?v=q-z5lVd9958
A tu o profesjonalnym programie.
https://m.youtube.com/watch?v=rKIM1Op-6ZQ
Generalnie bez shamowania i sprawdzenia stanu silnika, skrzyni (ewentualnego turba) bałbym się cokolwiek modyfikować, szczególnie montować coś, co miałoby ingerować w sterowanie pracą silnika. Te "chipy" często "uczą się" przez jakiś czas, po czym zaczynają "dostosowywać" parametry do sposobu jazdy kierowcy.
Co do oszczędzania paliwa, to może działać, bo zmniejszy Ci minimalnie dawki, ale jak Ci przyjdzie wyprzedzać kolumnę tirów, to się nagle okaże, że złapał strasznego muła i będziesz się musiał chować w tej kolumnie.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi filozof za ten post post:
  • PRZEMO
sportway
Zbanowani

Najlepszy tuning w wolnossącym, to czyste filtry, dobry olej, sprawny układ WN, "nietrzymające hamulce", dobrej jakości paliwo oraz staranie się nie jeździć przez długi czas poniżej 2000 obr/min (oj wsiadam co jakiś czas do takiego auta i mimo, że wszystko sprawne, to auto ma jakby 15KM mniej).  Później słyszę : " jak to jest, że jak pojeździsz tym autem, jeździ jakoś lżej" ;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-08-2016, 07:16 przez sportway.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi sportway za ten post post:
  • lolo001
Highwayman1990
Zarejestrowani

Podepnę się ponownie w temat. Patrzcie co znalazłem na popularnym portalu aukcyjnym.

http://allegro.pl/nitro-obd2-chip-tuning...i_c=181143

Jak dla mnie kolejna ściema, tylko lepiej zakrojona, bo podpinasz pod ECU, a nie zapalniczkę Thumbup ale może się mylę. Czy to możliwe, niech wypowie się ktoś znający odrobinę na temacie.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Kolejna Sciema wedlug mnie

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
truskawa82
Zarejestrowani

Ostatnio w „Motor” nr 32-33/2016 testowali to OBD2 na skodzie octavi w dieslu i rezultaty żadne zerowe

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości