Dwie wtyczki antenowe
W jednym z poprzednich samochodów miałem także taką drugą wtyczkę - i była to wtyczka anteny do zestawu telefonu komórkwego (obejmującego zewnętrzną antenę, zasilacz i zestaw głośnomówiący ze sterowaniem ściszania radia.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
A ja w poprzednim aucie miałem słaby sygnał radia fm i miałem kupić nową antenę z kablem ale dobrałem się do podsufitki i okazało się że śruba od anteny poluzowała się i była słaba masa - dokręcenie rozwiązało problem. Może ktoś poprostu poprowadził nowy kabel od anteny.
SCII PHII 1.6 16V ASB DP0 + LPG
SCI PH II Privilege 1.6 16V ASB DP0 + LPG
op
Chyba wersja, że jest to oryginalny kabel antenowy, tylko ktoś wymieniał całą antenę i dał nowy - jest prawdziwa. Pasują obie wtyczki do radia. Porównałem anteny w Scenicu i jest nieoryginalna. Nieruchomy bat i krótszy. Jest też ślad na lakierze po przedniej podstawie anteny, była trochę szersza. Samo radio odbiera słabiej niż w innym aucie niefabryczny Kenwood. Mniej stacji na tej samej trasie. Będę próbował wpiąć wzmacniacz, tylko muszę kupić przejściówki na DIN.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-08-2016, 21:26 przez sportway.)
Ja bym zaczął od kupienia używanej oryginalnej anteny lub nowego zamiennika i bym spróbował podłączyć. Powinno działać ładnie. Ze wzmacniaczami jest różnie, może wystąpić przesterowanie sygnału. Zawsze próbuję dążyć do oryginału, nauczyłem się że jakaś mądra głowa to wymyśliła policzyła i jak dobrze działa to tak ma być
SCII PHII 1.6 16V ASB DP0 + LPG
SCI PH II Privilege 1.6 16V ASB DP0 + LPG |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości