Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Falujące obroty i gasnący silnik po nagrzaniu w Renault Scenic


maciej1486
Zarejestrowani

(14-01-2015, 18:28)jarojas napisał(a): Nie bardzo.
Prawdopodobnie będzie go wymieniał w sobotę GerardzRawii, godzina nie jest jeszcze znana. Sklepy do 14 tej a już po chodzeniu po sklepach w skierach wiem, że nie dostaniesz takiego czujnika od ręki.
Jak widzisz robi się ból.

Kupujesz dwa czy ta 3 i te które nie pasują oddajesz w poniedziałek i po problemie.

Odpowiedz
jarojas
Zarejestrowani

op Szukania ciąg dalszy:

- sprawdzony rozrząd (oki),
- zmierzone ciśnienie podawanego paliwa (oki).
- czujniki temperatury (oki).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-02-2015, 13:23 przez jarojas.)

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

sprawdziłeś szczelność układu dolotowego?
wszelkie wężyki od podciśnienia, odma itd itp.
Do tego jeszcze krokowiec można by sprawdzić.

Thumbup
Odpowiedz
blazejk
Specjalisci

a filtr paliwa kiedy zmieniałeś?

Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
[Obrazek: 1601105.png]
Odpowiedz
jarojas
Zarejestrowani

op
(01-02-2015, 16:13)Patrys4891 napisał(a): sprawdziłeś szczelność układu dolotowego?
wszelkie wężyki od podciśnienia, odma itd itp.
Do tego jeszcze krokowiec można by sprawdzić.

wszystko OKI.

Filtra paliwa ten model nie posiada na stanie.

Odpowiedz
jawor4x4
Zarejestrowani

Rozwiązał kolega problem?

Odpowiedz
jarojas
Zarejestrowani

op rozwiązał, rozwiązał.

regulator napięcia alternatora.

Odpowiedz
jawor4x4
Zarejestrowani

Dziwne to strasznie ze to regulator, ale jak pomogło to super. Jakie miałeś napięcie ładowanie przed wymianą i po wymianie regulatora?

Odpowiedz
jarojas
Zarejestrowani

op To nie straszenie tylko fakt.
By to znaleźć straciłem sporo kasy.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości