Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

INNY Kangoo 1,5 dci


Oktawiusz
Zarejestrowani

op Kangoo jak w temacie. Przy przyśpieszaniu przechodzi w tryb awaryjny, service i itd

Diagun wykazał błędy związane ze zbyt dużą aplitudą ciśnień w układzie paliwowym. Wymieniony czujnik na listwie, czujnik na pompie - nie pomogło
Zrobiony test przelewowy - wyszedł bardzo słaby dla dwóch wtrysków. Zostały zmienione i zaadaptowane 4 sztuki z modusa. Test przelewowy wzorowy, równo we wszystkich menzurkach. 

Problem jest nadal ten sam, błędy te same. 

Czego się następnego czepić ???

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(15-01-2016, 18:28)Oktawiusz napisał(a): Czego się następnego czepić ???
Filtrów i generalnie drożności układu paliwowego.
Mój klient miał ostatnio podobne problemy - minęły mu po nocy w ciepłym garażu.
Filtr zawalony parafiną.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • PRZEMO
Oktawiusz
Zarejestrowani

op Auto w Hiszpanii, zimy nie poznało nigdy. Filtr wymieniony

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości