Jablotron
32
0
2
1
SC I ph II
2002
1.8 16V 116KM, 2001-2003
Radom
op
Witam,
Szukałem wszędzie i dalej nic nie wiem... Od jakiegoś czasu obroty na biegu jałowym cały czas pełzają od 500 do 1000. Bywa ze na światłach silnik gaśnie, czasami na zimnym silniku nie chce wejść w obroty. Wyczyściłem przepustnice ale może dwa dni było lepiej... Usterka wraca a jak czytam to ten motor może już ńie posiada krokowca więc gdzie szukać usterki... Ręce opadają... Z góry dzięki za wskazówki dotyczące właśnie silnika 1.8 a więc dosyć rzadkiego.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2015, 05:48 przez miro.)
•
pio555
30,579
122
10629
2,914
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
— 05-05-2015, 20:06
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
snoffy
60
0
2
4
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Rzeszó
snoffy
Zarejestrowani
— 05-05-2015, 20:11
Też bym to sprawdził, miałem kiedyś podobną sytuację w innym aucie.
•
krzysztofk
2,530
13
955
752
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Ten silnik nie posiada przepływki tylko przepustnicę od której prawie wszystko zależy.
Jaki kod silnika F4P720 czy 722?Jeden posiada krokowca drugi nie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-05-2015, 19:29 przez krzysztofk.)
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
aRti
62
0
6
2
SC I ph I
1998
2.0 i 115KM, 1997-1999
Mysłowice
aRti
Zarejestrowani
— 08-05-2015, 05:45
ewentualnie czujnik położenia przepustnicy, u mnie tez falują i po wypłacie jadę na komputer sprawdzić czy coś pokaże
•
Jablotron
32
0
2
1
SC I ph II
2002
1.8 16V 116KM, 2001-2003
Radom
op
Gdzie szukać kodu silnika? Bywa tak ze jeżdzę kilka godzin po mieście i wszystko ok. Odpocznie silnik godzinę i po odpaleniu obroty spadają poniżej 500 i gaśnie... Po zagrzanie znów jest ok ale obroty falują i bywa ze delikatnie trzęsie autem... Myśl taka... Gdy go kupowałem silnik był mega czysty. Zaraz po zakupie wyjołem cewki i świece i w trzech gniazdach stała woda. Wszystko wyczyściłem i wysuszyłem razem z czyszczeniem przepustnicy. Jest o niebo lepiej ale... Może na początek świece wymienię...
•
krzysztofk
2,530
13
955
752
SC II ph II
2007
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Świdnik
Nie wymieniaj świec tylko pouszczelniaj na poczatek połączenie świeca-cewka silikonem.
Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo
•
DjDz
31
0
0
0
INNY
1980
INNY
Warszawa
DjDz
Zarejestrowani
— 09-05-2015, 11:11
Nie silikonem. Kup oringi nawet w sklepie hydraulicznym. Załóż je na wszystkie cewki i zamontuj. Na cewkach są specjanie do tego celu widoczne kanały. Problem się skończy.
•
BENEK
40
0
2
4
SC II ph I
2005
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Wielun
BENEK
Zarejestrowani
— 09-05-2015, 15:09
Hejka .Wczoraj też przydarzyło mi się to samo falujące obroty,gasł silnik,nie mogłem go odpalic,wkuzylem sie podjechałem do znajomego mechanika mówi zostaw podłącze pod kompa i zobaczymy,.Około 18 gdz pojechałem po autko mówi zrobione okazało sie ze brudna była przepustnica wymył wyczyścił i autko nadal śmiga i już nie rzuca silnikiem i obroty nie falują, A jeszcze wyczyścił wszystkie styki.
Wiec u ciebie też jest chyba to samo...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2015, 16:24 przez BENEK.)
•
Jablotron
32
0
2
1
SC I ph II
2002
1.8 16V 116KM, 2001-2003
Radom
op
Krzysztof, uszczelnienie tematu cewka-świeca jest dobry bo te gumy na końcu cewek są już tak sparciałe ze pewnie posiadają kanaliki którymi woda leci do świec... Ale to nie rozwiąże tematu bujania obrotów. Najgorsze jest to ze czasami szczńiak chodzi jak marzenie a czasami obroty latają, trzęsie, gaśnie i tak na przemian, chyba zaczne jednak od świec... Może któraś dostała przebicia od tej kąpieli silnika i nie do końca dobrze sie czuje...
•
|