Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Nie odpala


JurekGr
Zarejestrowani

op Masz racje, wiem ale chcąc iść na "wojnę" trzeba by było mieć opinie jakiegoś rzeczoznawcy (koszta in plus), że wina jest po stronie elektryka. Ten z kolei bedzie udowadniał, ze to nie jego wina,... itd...
Najlepiej to wypadało by mieć dokładną FV co i za co (dokładnie!) i wtedy myślę, ze szybciej by się uzyskało w najlepszym razie naprawę gwarancyjna. Ale jak samochód ma się uziemiony to będzie trwać a jeździć czymś trzeba.
To jest Polska, nie niemcy czy inny cywilizowany kraj. Tutaj uczciwość i rzetelność nie jest fundamentem działania firm :-(
... temat rzeka...


Generalnie trzeba sobie znaleźć jednego fachowca ogarniającego Renault-a i trzymać się jednej osoby - wtedy będzie łatwiej bo nie będzie sytuacji, ze jeden na drugiego zwala.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2016, 18:46 przez JurekGr.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(31-03-2016, 18:46)JurekGr napisał(a): Generalnie trzeba sobie znaleźć jednego fachowca ogarniającego Renault-a
prawda...
- to tak jak z dentystą, dobrze mieć jednego Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

(31-03-2016, 18:46)JurekGr napisał(a): To jest Polska, nie niemcy czy inny cywilizowany kraj. Tutaj uczciwość i rzetelność nie jest fundamentem działania firm :-(
... temat rzeka...
Miałem kiedyś ubezpieczenie od takich przypadków i wielu innych też w firmie DAS. Wierz mi, miałem sytuację gdzie pokazałem polisę i sprawy były załatwiane od ręki. Nawet buty które się rozpadły po miesiącu wzięli w sklepie i wymienili na inne choć przed pokazaniem polisy DAS twierdzili że nie ma takiej opcji.

Odpowiedz
Marian1981
Zarejestrowani

JurekGr gratuluję cierpliwości!
Niestety u mnie limit partactwa się wyczerpał i teraz niech uważają na siebie :-) jakiś rok temu prawie "speca" wrzuciłem do kanału a spokojny człowiek jestem :-)

Odpowiedz
JurekGr
Zarejestrowani

op Cieszę się, wreszcie fura śmiga aż miło i odpala bez focha 😀
Mam nadzieję, że zła passa już za mną. Teraz tylko wypucować szczeniaka pozostało.

Wysłane z mojego HUAWEI P7-L10 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Co racja, to racja! Teraz tylko cieszyć się autkiem. Szerokości.

Odpowiedz
JurekGr
Zarejestrowani

op K...a chyba mnie coś trafi...

Sielanka trwała raptem 3 dni...

Nadal są problemy z odpalaniem i utrzymaniem odpowiednich obrotów na zimnym silniku :-(

Dotychczas było zrobione:
Wymiana rozrządu, pompy wody oraz KZFR, olej plus płyn chłodniczy;
Przeczyszczona przepustnica. Była również założona inna w 100% sprawna i nic; Oringi przepustnicy też są ok.
Nowa pompa paliwa;
Posprawdzane w dużej mierze luty czy nie zaśniedziałe;
Wyczyszczony czujnik położenia wału, oraz podmieniony na w 100% sprawny i nic;
Sprawdzone i jest ok ciśnienie na kolektorze;
Akumulator prawie nowy.
Wymienione świece na Eyquem RFN58LZ.
Wymieniony filtr powietrza, kabinowy;
Paliwo dochodzi i nie cofa się bo było to sprawdzane.


Już mi się kończą pomysły. Mój znajomy mechanik grzebie już drugi dzień i na razie postępu brak :-(

Przychodzi mi do głowy jedynie czujnik temperatury i elektrozawór ZFR.
Czy jest możliwe żeby kiedyś zanim zostałem "szczęśliwym posiadaczem" tego Scenica, np od słabego akumulatora uległo uszkodzeniu oprogramowanie komputera (to się chyba nazywa mapa)

Czy przychodzi Wam jeszcze coś do głowy???

Na CLIPie nic nie pokazuje, nawet w trakcie jazdy.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-04-2016, 16:16 przez JurekGr.)

Odpowiedz
konto1972
Zarejestrowani

witam , mam pytanie czy poradziłeś sobie z problemem odpalania ?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości