op
Otóż mam taki dziwny problem ze skrzynką biegów. Dzieję się tak tylko w lato - musi bć gorąco (ok. 30C i więcej) i silnik musi być mocno rozgrzany - w trasie.
Po zredukowaniu biegów- np. rondo itp. - przy próbie wrzucenia 3 biegu nie mogę go znaleźć - bo kilku próbach wchodzi.
Potem jest wszystko ok.
Jesień, zima, wiosna - wszystko jest ok.
Kilka lat temu wymieniłem olej w skrzyni i było oki , nawet jak było gorąco.
W tamtym roku w Cro problem powrócił.
W drodze powrotnej , w korkach była masakraaaa. Temp. powietrza ok 38-40 C , auto w trasie ... masakraaaa
Na Słowacji temp. spadała do 25-28 C - i jak ręką odjął - wszystko wróciło do normy i do tej pory nic się nie dzieje.
Ostatni ktoś pisał gdzieś, że dolewał 100 ml oleju do skrzyni i coś mnie tknęło
Bo jak ostatnio widziałem moje auto od dołu widziałem że mam wyciek z półosi.
I tak mi przyszło do głowy, że może poziom oleju spada powoli i w ekstremalnych temperaturach jest go trochę zbyt mało i "coś" się przycina.
Mam plan uszczelnienia półosi i wlania świeżego oleju.
Dobry trop ? Miał tak ktoś ?
Po zredukowaniu biegów- np. rondo itp. - przy próbie wrzucenia 3 biegu nie mogę go znaleźć - bo kilku próbach wchodzi.
Potem jest wszystko ok.
Jesień, zima, wiosna - wszystko jest ok.
Kilka lat temu wymieniłem olej w skrzyni i było oki , nawet jak było gorąco.
W tamtym roku w Cro problem powrócił.
W drodze powrotnej , w korkach była masakraaaa. Temp. powietrza ok 38-40 C , auto w trasie ... masakraaaa
Na Słowacji temp. spadała do 25-28 C - i jak ręką odjął - wszystko wróciło do normy i do tej pory nic się nie dzieje.
Ostatni ktoś pisał gdzieś, że dolewał 100 ml oleju do skrzyni i coś mnie tknęło
Bo jak ostatnio widziałem moje auto od dołu widziałem że mam wyciek z półosi.
I tak mi przyszło do głowy, że może poziom oleju spada powoli i w ekstremalnych temperaturach jest go trochę zbyt mało i "coś" się przycina.
Mam plan uszczelnienia półosi i wlania świeżego oleju.
Dobry trop ? Miał tak ktoś ?