Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

OGÓLNE Wymiana silnika 1,9dci


Gandzia
Zarejestrowani

(10-05-2016, 09:13)brytanpl napisał(a): Oktawiusz,
jak już przerobisz cały temat z wymiana to prosimy o ładne podsumowanie z wyszczególnieniem jakie części i osprzęt musiałeś dokupić / wymienić przy przekładce na 130KM, czy to sam słupek itd. Będzie dla potomnych Biggrin
Ponawiam prośbę o odpowiedź co i jak na temat tej wymiany, u mnie zapewne już niedługo też będzie potrzebna..... a nie ukrywam że chętnie założę 130KM

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(26-06-2017, 18:58)Gandzia napisał(a):
(10-05-2016, 09:13)brytanpl napisał(a): Oktawiusz,
jak już przerobisz cały temat z wymiana to prosimy o ładne podsumowanie z wyszczególnieniem jakie części i osprzęt musiałeś dokupić / wymienić przy przekładce na 130KM, czy to sam słupek itd. Będzie dla potomnych Biggrin
Ponawiam prośbę o odpowiedź co i jak na temat tej wymiany, u mnie zapewne już niedługo też będzie potrzebna..... a nie ukrywam że chętnie założę 130KM

Jak chcesz to mam gościa, handluje silnikami do SC II, M II głównie 130KM. Jak on montuje to przedłuża gwarancję.
Żeby zamontować 130KM musisz kupić inny separator odmy, są dostępne bez problemu.
W komplecie ze słupkiem zazwyczaj jest vacum pompa gdyż ta w przypadku 130KM jest inna (trochę masywniejsza) a reszta pasuje.
W 130KM jest inna pompa oleju, miska olejowa ale to wchodzi w skład słupka.
Wtryski, pompa wysokiego ciśnienia, turbina i sterowniki twoje. Rozrząd taki jak w 120KM, sprzęgło, skrzynia to samo, poduszki silnika takie same, zawór odmy również.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Gandzia
Oktawiusz
Zarejestrowani

op
(26-06-2017, 18:58)Gandzia napisał(a):
(10-05-2016, 09:13)brytanpl napisał(a): Oktawiusz,
jak już przerobisz cały temat z wymiana to prosimy o ładne podsumowanie z wyszczególnieniem jakie części i osprzęt musiałeś dokupić / wymienić przy przekładce na 130KM, czy to sam słupek itd. Będzie dla potomnych Biggrin
Ponawiam prośbę o odpowiedź co i jak na temat tej wymiany, u mnie zapewne już niedługo też będzie potrzebna..... a nie ukrywam że chętnie założę 130KM


Nie zakładałem 130KM. Wymieniłem na nieudany zakup 120KM i oddałem za półdarmo auto komu innemu żeby się z tym borykał. Nie pomogę

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(02-07-2017, 15:29)Oktawiusz napisał(a):
(26-06-2017, 18:58)Gandzia napisał(a):
(10-05-2016, 09:13)brytanpl napisał(a): Oktawiusz,
jak już przerobisz cały temat z wymiana to prosimy o ładne podsumowanie z wyszczególnieniem jakie części i osprzęt musiałeś dokupić / wymienić przy przekładce na 130KM, czy to sam słupek itd. Będzie dla potomnych Biggrin
Ponawiam prośbę o odpowiedź co i jak na temat tej wymiany, u mnie zapewne już niedługo też będzie potrzebna..... a nie ukrywam że chętnie założę 130KM


Nie zakładałem 130KM. Wymieniłem na nieudany zakup 120KM i oddałem za półdarmo auto komu innemu żeby się z tym borykał. Nie pomogę

A proponowałem Ci, że mam znajomych co handlują gratami. Pamiętam tą dyskusję na forum jak pisałeś, że cham w Polsce ma takiego rodzynka za dobre pieniądze. Ja wtedy nie wziąłem od znajomych tego silnika ale widuję się z gościem co go kupił. Jeździ i naprawdę jest zadowolony.
Widzisz, na tym polega różnica między sprzedawcami, że jeden mówi, że wyjęty silnik ma 100 czy 120 tyś. a drugi uruchamia samochód, pokazuje przebieg i jak Ci pasuje to rwą silnik i kupujesz.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

op Kupiłem całego scenika, który zwrócił mi naprawę auta dwa razy. Nie ma czego żałować.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości