stasic
504
3
116
57
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kolbuszowa
stasic
Zarejestrowani
— 16-06-2016, 10:57
op
XADO 1 Stage Maximum - czy ktoś to już używał? Na razie kolega kupił i zadowolony. Silnik pracuje ciszej, elastyczniej, nawet jego żona pytała się co zrobił z autem że tak dobrze jedzie ;)
http://xado.pl/rewitalizanty/xado-1-stage-maximum
- Zadaniem tego produktu jest przywrócenie fabrycznych parametrów silnika.
- Możesz go zastosować w silniku tłokowym dowolnego rodzaju (benzyna, diesel), niezależnie od rodzaju zasilania paliwem (PB, ON, BIOpaliwa, LPG, CNG)
- Xado 1 STAGE Engine jest bezkonfliktowy w stosunku do każdego rodzaju oleju. Nie zaburzy więc jego smarności, lepkości czy pompowalności.
- Zawiera materiał "budulcowy" który w procesie rewitalizacji/odnowy metalu uzupełnia jego ubytki. Mikro twardość nowej powłoki wyniesie około 750kG/mm². Uzyskasz efekt odbudowy na elementach cylindrów, czopów, krzywek, pompy olejowej, dźwigni zaworów, łożyskowania turbosprężarki i wszelkich elementach gładzi gdzie zachodzi zjawisko tarcia.
- Sama wymiana i stosowanie najlepszego oleju nie gwarantuje że silnik będzie zawsze działał jak nowy.
- Stosując kiedy silnik nie jest "padliną" przywrócisz 100% jego sprawności.
- 2-3 krotnie zwiększa się żywotność części silnika, które uszkadza tarcie.
- Silnik będzie bardziej ekonomiczny i ekologiczny.
- Po pełnej rewitalizacji dopuszczana jest możliwość eksploatacji silnika. w przypadku wycieku oleju, na dystansie do 300 km.
- Płynniejsza praca, żwawszy i cichszy silnik.
- Wzrośnie ciśnienie oleju w układzie do wartości nominalnej.
- Bardzo częstą oznaką jest lekkie zwiększenie się mocy silnika i poprawa przyśpieszenia.
- Niższe zużycie paliwa (do 15% podczas jazdy, do 30% na biegu jałowym) o ile było dużo wyższe od fabrycznego.
- Skuteczna obrona przed uszkodzeniem gładzi metalu podczas porannego, suchego startu.
- Ograniczysz do minimum zużycie oleju silnikowego.
- Trwałe działanie, rewitalizant nie zostanie wypłukany przez olej.
- Wskaźnik RF100 - długotrwały efekt odnowy i ochrony silnika, GWARANTOWANY przez 100 000 km. Po tym okresie zaleca się zastosować rewitalizant ponownie.
- Stosuj w silnikach z układem olejenia o pojemności 3-10L. Jedna dawka zalecana na max. 6L oleju.
- Efekt uzyskasz już po przejechaniu 1000 km.
- W przypadku bardzo dużego zużycia proces rewitalizacji zaleca się powtórzyć
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2016, 10:57 przez stasic.)
SCII PHII 1.6 16V ASB DP0 + LPG
SCI PH II Privilege 1.6 16V ASB DP0 + LPG
•
krosser
3,448
19
1947
2,199
INNY
2013
INNY
Zamość
krosser
Zarejestrowani
— 16-06-2016, 11:26
wszystko co ma dodatki : metali , teflonu , ceramiki ..to jest jedno wielkie g....no!:-)
studiowałem temat prawie rok , zanim zalałem cokolwiek do silnika, przeczytałem setki artykułów, kilkanaście telefonów do wielu specjalistów w tym do chemików i fizyków z poza branży motoryzacyjnej. TYLKO preparaty ropopochodne, (olejowe) działające na ciągłej dyfuzji cząsteczek oleju do el. metalowych w silniku są bezpieczne i dają wyczuwalny długotrwały efekt.
Ja zalałem pewien preparat , reklamy nie będę tu robić bo może ktoś pomyśleć ,że mam w tym jakiś interes :-) efekt niektórzy widzieli na zlocie.
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 16-06-2016, 12:03
Powiedziec mozesz co to jest za srodek, a kazdy zdecyduje czy i gdzie go bedzie chcial kupic, wiec raczej nie bedzie tutaj jako takiego interesu. A moze ktos tez to uzywal albo bedzie chcial uzyc i sobie poprawic troche prace silnika....
•
krosser
3,448
19
1947
2,199
INNY
2013
INNY
Zamość
krosser
Zarejestrowani
— 16-06-2016, 13:06
ja używam dokładnie coś takiego:
http://www.bishops-original.pl/?p=59
warto przeczytać opinie dotyczące tego produktu oraz ekpsertów z całego świata, oraz inne fora motoryzacyjne :-)
2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi krosser za ten post post:2 użytkowników postawiło Thank You to krosser for this post
• A2-eR11, stasic
stasic
504
3
116
57
SC I ph II
2001
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Kolbuszowa
stasic
Zarejestrowani
— 16-06-2016, 13:20
op
Dzięki - nie będę sam studiował tematu, wierzę Ci na słowo Wypróbuje Recepture 460-G
SCII PHII 1.6 16V ASB DP0 + LPG
SCI PH II Privilege 1.6 16V ASB DP0 + LPG
•
Oktawiusz
14,812
56
2029
683
INNY
2019
INNY
Warsaw, Poland
Jak dla mnie to taki motodoctor który się wlewa do silnika przed sprzedażą samochodów. Handlarze dobrze znają takie specyfiki
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
LUKKUL4158
6,103
5
2123
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
(16-06-2016, 13:06)krosser napisał(a): ja używam dokładnie coś takiego:
http://www.bishops-original.pl/?p=59
warto przeczytać opinie dotyczące tego produktu oraz ekpsertów z całego świata, oraz inne fora motoryzacyjne :-) Chyba masz diesla a tam pisze ze do Pb?
Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka
•
krosser
3,448
19
1947
2,199
INNY
2013
INNY
Zamość
krosser
Zarejestrowani
— 16-06-2016, 17:51
Dlatego wstawiłem mu linka z preparatem do Pb.żeby się nie pomylił Ja używam z tej samej serii ale do diesla...
•
LUKKUL4158
6,103
5
2123
2,803
SC II ph I
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Sandomierz
Oki przed wymiana czy obojętnie kiedy się leje?
Wysłane z mojego Lenovo P1c72 przy użyciu Tapatalka
•
krosser
3,448
19
1947
2,199
INNY
2013
INNY
Zamość
krosser
Zarejestrowani
— 16-06-2016, 17:59
Przy wymianie oleju
1.wlewasz 2/3 oleju
2.do reszty wlewasz bishopsa, mieszasz i wlewasz razem z olejem do silnika.
3.po uruchomieniu zostawisz silnik na biegu jalowym przez ok 2minut (zaczyna znacznie ciszej pracowac)
4.pełna dyfuzja następuje po przejechaniu ok.2000km
5.preparat zalewasz co rok lub co 60.000km
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2016, 17:59 przez krosser.)
•
|