Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Obroty silnika i zawieszanie się prędkości


anetanl
Kobiety

op Witam. Scenic I 1.6 16v 2001r. Dwie sprawy mam nadzieję że w dobrym miejscu. Pierwsza tego typu jadąc trasą nagle auto mi się zawiesiło na 120 i nie było opcji przyspieszenia... Po paru minutach takiej jazdy nagle jak by dostał kopa i super się rozpedzal do 150... Zdążyło się też mi to na mniejszych prędkościach typu 80-100 ale dużo mniej razy niż przy 120... Komputer nie pokazuje żadnych błędów. 

Drugie pytanie może trochę głupie Biggrin prawidłowe obroty silnika. Wydaje mi się że są za wysokie w porównaniu do innych samochodów którymi jeździłam. Przy 100km/h 3000 120km/h 3500 140 4000. Czy takie obroty są prawidłowe dla tego samochodu? Przejrzałam Google ale nic dokładnego nie znalazłam. 

Pozdrawiam Biggrin

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi anetanl za ten post post:
  • Krzysztof Kwaśniak
mojzesz92
Moderatorzy

do drugiej części: na którym biegu takie obroty? Biggrin

Odpowiedz
anetanl
Kobiety

op Hahaha na 5 blondynką nie jestem Biggrin

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-10-2016, 20:49 przez anetanl.)

Odpowiedz
arturp
Zarejestrowani

Na pierwsze pytanie nie pomogę. Obroty są w porzadku, scenic nie nadaje się na autostrady.

Grand Scenic 2 ph1 1.6 16v 2005 r. [Obrazek: icon5.png]
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(20-10-2016, 21:24)arturp napisał(a): scenic nie nadaje się na autostrady.
rozwiń tą wspaniałą myśl

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
anetanl
Kobiety

op
(20-10-2016, 21:24)arturp napisał(a): Na pierwsze pytanie nie pomogę. Obroty są w porzadku, scenic nie nadaje się na autostrady.

Oj tam nie nadaje od razu Biggrin  140-150jedzie

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

co do autostrad: nie wiem jak silniki benzynowe ale w SCI Piotrek mieliśmy to samo czyli 1.9dci 102KM i mi profesjonalny tuner przy robieniu mapy powiedział że renault od zawsze goniło grupę VW nie momentem silnika (r: przy 102KM miało 200Nm, a VW: prz 90KM ok 230Nm) a krótką skrzynią... dlatego silniki te mogły konkurować do 100kmh ale vmax i prędkości autostradowe i spalanie przy tych prędkościach zawsze w Renault były niestety gorsze...

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
W sc I brakuje 6 biegu ale spoko daję radę na autostradzie przy 130-140 mnie 1.9 dci spalał ok 6l z klimą co dla auta z technologią sprzed prawie 20 lat jest dobrym wynikiem

Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

wróćmy do pytania z pierwszego postu i to tyczy się silnika 1.6 PB

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
anetanl
Kobiety

op Spalanie jakoś bardzo wysokie nie jest. Na zaladowanym po sufit plus 3 os. I klima przy 140-150 spalił 7.2 co naprawdę nie jest złym wynikiem Biggrin ale kurde szczerze myślałam że taki silnik pojedzie łatwiej i szybciej... Nie mówiąc jak głośno w tedy chodzi... No i dalej nie wiem co się dzieje ze czasami zawiesza mu się prędkość... A może inaczej... Brakuje mu mocy. Ogólnie wydaje mi się że jest zamulony ostatnio

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości