Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Problem z odpalaniem rano i wysokie obroty


filozof
Zarejestrowani

Albo jego zawór. Może jest włączony cały czas.
Daj znać, co wykombinujecie i powodzenia.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
TurboJęzyk
Zarejestrowani

op
(24-11-2016, 13:45)sportway napisał(a): Odpal go po nocy bezpośrednio na LPG (procedura awaryjnego uruchomienia silnika na LPG - patrz w instrukcji swojej instalki, być może nacisnąć B/G przy wyłączonej stacyjce trzymając wciśnięty B/G uruchomić silnik). Jaka będzie różnica wówczas w szybkości odpalenia i pracy.

W pszyszłym tygodniu będe zmieniał to nieszczęsne koło to dam znać co i jak Biggrin

Odpowiedz
shp29
Zarejestrowani bez potwierdzenia

Nie napisałeś czy został porządnie uszczelniony plastikowy kolektor ssący. Tam są owalne uszczelki można także użyć silikonu czarnego.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości