Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Różne EGR'y w 1.9DCI 120 KM


haszczurur
Zarejestrowani

Jak masz ten EGR składający się z dwóch części to zazwyczaj po odkręceniu tego jajca elektronicznego część mechaniczna siedzi na amen w obudowie. Ja to wyjmowałem dość brutalnie a mianowicie brałem drewniany kołek i przykładałem na rant części mechanicznej, młotkiem tłukłem aż do chwili kiedy część ta zacznie obracać się w obudowie a jak już się ruszyła to poszło.

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Ja swój to dopiero po przyspawaniu klucza 22 i rura 2metrowa i poszedł.
Wszystko w imadle razem z chłodniczką.

Wysłane z mojego SM-G530FZ

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

No to ładny syf, ja aż takich problemów nie miałem nie mniej jednak prosto nie było. Co innego na wyjętym silniku aż się chce coś zrobić, wyczyścić.

Odpowiedz
szczeniakpl
Zarejestrowani

Wyjęcie go w całości graniczy z cudem :-).


Ja zaślepiłem (dałem zaślepkę pomiędzy kolektor ze spalinami a chłodniczkę) kupiłem drugi EGR podłączyłem w komorze silnika, zaadaptowałem  Clipem i z rok mam spokój bez błędów.Przed zabiegiem na przemian Check exmission, check injection... nie kończąca się opowieść
Wiem że mało pro ekologicznie  Hammer ale póki co spokój.... i brak ujemnych skutków.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2016, 20:12 przez szczeniakpl.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi szczeniakpl za ten post post:
  • scrabi




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości