Jak masz ten EGR składający się z dwóch części to zazwyczaj po odkręceniu tego jajca elektronicznego część mechaniczna siedzi na amen w obudowie. Ja to wyjmowałem dość brutalnie a mianowicie brałem drewniany kołek i przykładałem na rant części mechanicznej, młotkiem tłukłem aż do chwili kiedy część ta zacznie obracać się w obudowie a jak już się ruszyła to poszło.
Różne EGR'y w 1.9DCI 120 KM
No to ładny syf, ja aż takich problemów nie miałem nie mniej jednak prosto nie było. Co innego na wyjętym silniku aż się chce coś zrobić, wyczyścić.
Wyjęcie go w całości graniczy z cudem :-).
Ja zaślepiłem (dałem zaślepkę pomiędzy kolektor ze spalinami a chłodniczkę) kupiłem drugi EGR podłączyłem w komorze silnika, zaadaptowałem Clipem i z rok mam spokój bez błędów.Przed zabiegiem na przemian Check exmission, check injection... nie kończąca się opowieść Wiem że mało pro ekologicznie ale póki co spokój.... i brak ujemnych skutków. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-08-2016, 20:12 przez szczeniakpl.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości