Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Regulacja biegu jałowego - faluje na obrotach


Marzenka13
Kobiety

op Mam pytanko co jest odpowiedzialne za regulację biegu jałowego .
Autko nie zawsze faluje tzn. obroty . Np.
Przy zapalaniu idzie w górę tak na 1200 a potem spada poniżej ok 800 i za chwilkę się stabilizuje. Niestety myślałam ze to paliwo ale na pewno nie . Objawy są na benzynie i gazie .
Zastanawia mnie czy nie spróbować zmienić świec . Nie były zmieniane po zakupie ( ale tez nic się nie działo) .

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-05-2014, 21:01 przez Marzenka13.)

Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka www.pomoz.eu .

"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Możesz zmienić,wyczyścić silniczek krokowy,jak to nie pomoże to przepustnicę

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
Marzenka13
Kobiety

op Tak ale w II nie ma osobnego krokowca .

Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka www.pomoz.eu .

"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
Odpowiedz
Espera
Zara!! Jak silnik zimny zawsze obroty będą większe ponieważ pracuje "ssanie". Troszkę się zagrzeje i jest OK.
Inna sprawa jeśli *****ły silnik też tak reaguje.

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Świec nie zaszkodzi sprawdzić

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
Marzenka13
Kobiety

op
(09-05-2014, 09:36)Espera napisał(a): Zara!! Jak silnik zimny zawsze obroty będą większe ponieważ pracuje "ssanie". Troszkę się zagrzeje i jest OK.
Inna sprawa jeśli *****ły silnik też tak reaguje.

Tak ale jak go załączasz to się zgodzę ale np. dolatuje do świateł ( silnik ciepły) a on po chwili stania ( lub zatrzymania) spada w dół i cały drży i po chwili wraca na swoje obr ( ok 900-1000) chyba tak są ustawiane jak się nie mylę fabrycznie) .

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2014, 09:51 przez Marzenka13.)

Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka www.pomoz.eu .

"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
Odpowiedz
Espera
no to cza oblukać co jest nie halo

Odpowiedz
kolo72
Zarejestrowani

Jutro spróbuję wyczyścić przepustnicę.
W tym silniku nie ma krokowca, więc raczej nic innego nie pozostaje.

Zastanawia mnie tylko, czy nie będzie później potrzebna adaptacja.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2014, 21:20 przez kolo72.)

Odpowiedz
trebor102
Zarejestrowani

Ja nigdy nie adoptowałem.Zawsze po czyszczeniu , zapalałem i czekałem aż się zagrzeje ( do momentu włączenia wentylatora) i zawsze trzymała obroty.Tylko potem już objawy były coraz częstsze.Na sam koniec przepustnica padła.Teraz mam nową i jak na razie jest cacy.

Odpowiedz
Marzenka13
Kobiety

op Przepustnica wyczyszczona i chyba pomogła . Na razie jest ok . Uspokoiło się falowanie.

Przekaz 1% - Kingusi a to jej stronka www.pomoz.eu .

"Idąc po prostu idź! Siedząc po prostu siedź! Przede wszystkim Nie wahaj się!"
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości