Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

[SC 1 PH 1 1.6 8V] Instalacja LPG STAG 4 sekwencja - silnik kręci ale nie odpala...


Soul
Zarejestrowani

op Cześć i czołem misiaczki ;D

Mam możliwość ogarnięcia Megane Scenic'a 1 faza 1 z 97 roku za grosze z 5 letnią instalacją gazową STAG 4 sekwencja. Objaw uszkodzenia jest następujący:
właścicielka przyjechała z trasy (miasto) zaparkowała autko na parkingu przed blokiem, normalnie wyłączyła, zamknęła i poszła do domku na noc ;)
Rano chce odpalić samochód a tu lipa, zero prądu w autku, nawet na zegarach zero świecących kontrolek. Po pogrzebaniu przy wtyczkach w komorze silnika, na zegarach pojawiły się kontrolki j i włączyła się też kontrolka od centralki lpg. Autko tylko kreci rozrusznikiem ale nie odpala, iskra na świecach jest, wg zapewnień właściciela..gdzie szukać problemu, bo ani na lpg ani na benzynie nie chce zapalić. Czego szukać na wstępie? Cewki, pompa paliwa zatarta, masę gdzieś gubi, jakieś czujniki, przekaźniki? Możliwe, że czujnik położenia wału lub czujnik zderzeniowy?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2016, 16:55 przez Soul.)

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Witaj
Sprawdź najpierw czy na paliwie odpali. Najlepiej podpiąć by było Clip.


mobilnie

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Soul
Zarejestrowani

op No właśnie z tego co mi mówią to ani na paliwie, anie na gazie nie odpala, jedynie kręci rozrusznikiem. Ogólnie on zawsze odpalał na benzynie a dopiero później przełączał się na gaz z tego co mi wiadomo.

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Ile zrobione na gazie?

mobilnie

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Soul
Zarejestrowani

op Instalacja założona około 5 lat temu. Ile dokładnie to nie wiem, bo nie widziałem ile ma na budziku, ale nie więcej jak 80-90k na tym gazie zostało zrobione. Do tej pory zero problemów z silnikiem i instalacją. Wszystko wymieniane na czas.

Odpowiedz
andrzej27r
Specjalisci

Jeśli odpali w trybie awaryjnym na lpg, lub po podaniu paliwa w kolektor to będzie kłopot z pompą paliwa,niedawno przerabiałem podobny przypadek .

Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Jak zachowuje się dioda od immo po przekreceniu kluczyka?

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
Soul
Zarejestrowani

op Krzysztafk nie mam pojęcia, bo jeszcze go na żywo nie widziałem, zapytam właściciela przez tel. ale też tak obstawiam, że albo pompę zatarli albo coś z zasilaniem w paliwo jest nie halo.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-11-2016, 19:52 przez Soul.)

Odpowiedz
cassiopeia
Zarejestrowani

Może immo się rozkodowal? Miałem dwa razy taki przypadek że spadek napiecia przy próbie odpalenia zaraz po przekręceniu kluczyka spowodował rozkodowanie. Dlatego najpierw czekam aż zgaśnie dioda od immo i dopiero kręcę rozrusznik.

Odpowiedz
Soul
Zarejestrowani

op Rozumiem, że ponowne zakodowanie to przy użyciu CLIP'a czy też w jakimś serwsie specjalistycznym? Drogi interes ewentualnie?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości