Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH I problem ze skrzynią


mariusz
Zarejestrowani

op Witam od ponad roku jestem właścicielem Scenica rok prod.1998 silnik F3R 0791.Przed tygodniem wymieniałem w nim całe przednie zawieszenie,samochód był też na ścieżce diagnostycznej,nie było żadnych luzów ani stukań,musiałem mieć pewność że jest w 100 procentach sprawny gdyż wybierałem nim się do Szwecji.Po przejechaniu 1500 km okazało się że mam wyciek ze skrzyni biegów,poszedł zimering i tripod,i tu zaczęły się schody,w sklepie stwierdzili po numerze VIN że samochód miał automatyczną skrzynię biegów a poprzedni właściciel zmienił ją na manualną moje pytanie jest takie z jakiego samochodu mogłaby być ta skrzynia,gdyż niema na niej żadnych oznaczeń jedynie co znalazłem to numer 7700599939 i prawdobodobnie jest z laguny.Liczę na jakakolwiek pomoc.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-06-2014, 11:52 przez Oktawiusz.)

Odpowiedz
kermitzaba
Zgodnie z zaakceptowanym regulaminem pierwszy post powinien znaleźć się tutaj: http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Prawdopodobnie z Laguny 1.8 skrzynia JB3100

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi miro za ten post post:
  • mariusz
mariusz
Zarejestrowani

op Dzięki Kolego a półośki też prawdopodobnie też są z tego modelu,czy znowu jakiś inny.

Odpowiedz
miro
Moderatorzy

Sprawdzę,ale prawdopodobnie też Biggrin

"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."

                                                               
  Cheers Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi miro za ten post post:
  • mariusz
mariusz
Zarejestrowani

op Dzisiaj zdjąłem półośkę i zimering po podniesieniu samochodu i przed zdjęciem półośki jak kręciłem kołem czuć było w pewnym momencie opór i telepało silnikiem,po poluzowaniu półośki opór ten ustał czy to wina przegubu,czy półośka mogła się skrzywić czy też tripod jest do wymiany,chociaż nie brakuje w nim na żadnym łożysku igiełki.Przed zdjęciem zimeringu podniosłem obie strony do góry i odpaliłem samochód wrzuciłem na bieg i skrzynia huczy,czy jest to wina braku oleju(biegi wchodzą bez problemu, w czasie jazdy nie wyrzuca żadnego).Czy obudowe skrzyni wchodzi sam zimering czy też powinna iść jeszcze jakaś guma czy nakładka na zewnątrz?Przepraszam że te pytania są może zbyt chaotyczne i proste ale mój samochód stoi teraz w Szwecji a ceny części są tu horrendalne.Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc

Odpowiedz
Robuś
Zarejestrowani

Jeśli w czasie jazdy nie możesz włączyć biegu a na postoju wchodzą to problem ze sprzęgłem.
Przekładnia może huczeć bez oleju.
Nie rozumiem ostatniego pytania z obudową?

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Robuś za ten post post:
  • mariusz
mariusz
Zarejestrowani

op zimering wchodzi w obudowę skrzyni czy jeszcze powinien iść jakiś docisk żeby go nie wypychało z obudowy oring też powinien być wewnątrz zimeringu a miałem go wypchanego na zewnątrz.Biegi wchodza bez problemu zarówno w czasie jazdy jak i na postoju.A te drżenie silnika co opisałem czym może być spowodowane

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości