Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC I PH II Maglownica


WisniaOlsztyn
Zarejestrowani

op Witam, od paru dni myślę nad wymianą maglownicy, gdyż ma mocny wyciek - 1 L płyny na ok 2tygodnie. Zastanawiam się czy kupić nową czy też oddać do regeneracji, używane ze szrotu nie chcę (różnie z nimi bywa).
Ceny wahają się różnie, na allegro regenerowane są już od 400zł, nowa natomiast w sklepie ok 1300zł (bez zniżek) - na allegro znalazłem nową za 700zł, za robocizne zapłacę na warsztacie 300zł jak myślicie ?
Cena regeneracji 550zł na miejscu i 400zł robocizna.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2015, 10:32 przez WisniaOlsztyn.)

Odpowiedz
blazejk
Specjalisci

Ja po moich doświadczeniach wolę nową lub z pewnego źródła używaną z małym przebiegiem.

Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
[Obrazek: 1601105.png]
Odpowiedz
WisniaOlsztyn
Zarejestrowani

op Na regenerowaną dają tylko gwarancje na 12 miesięcy, linku podaje do nowej maglownicy, nad którą się zastanawiam:
http://allegro.pl/przekladnia-maglownica...44413.html

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2015, 10:35 przez WisniaOlsztyn.)

Odpowiedz
blazejk
Specjalisci

Zdecydowanie wolałbym tą niż regenerowaną - a tu jeszcze w komplecie drążki Thumbup

Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
[Obrazek: 1601105.png]
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Sam na swojej skórze w innym aucie to przerabiałem, mechanik namówił mnie na regenerację więc się zgodziłem...
Poszło kilka stówek i ok, wytrzymała rok czasu.. kupiłem używkę za mniej niż połowę tamtej ceny i jeździła bez problemu kolejne 2 lata.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
WisniaOlsztyn
Zarejestrowani

op Tylko nie wiem jaką posiadam czy TRW czy SMI, jeśli wymieniam całkowicie, to nie ma znaczenia ?

Odpowiedz
blazejk
Specjalisci

podejrzewam że masz SMI

Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
[Obrazek: 1601105.png]
Odpowiedz
roman123
Zarejestrowani

Dokładnie jak pisze Mati. Większość regenerowanych ma baaardzo niską trwałość. Przerabiałem kiedyś regenerowaną maglownicę która nadawała się po pół roku do wymiany i regenerowaną skrzynię biegów która po tzw. "gwarancji" dosłownie się rozleciała. Potem w obu przypadkach kupiłem używane i był święty spokój. Używki to ryzyko, wiadomo ale regenerowane wcale nie dają większej pewności że posłużą długo i bezawaryjnie.

Odpowiedz
diablo79
Zarejestrowani

kup nowa oryginalna renault 500-550

http://allegro.pl/przekladnia-kierown-me...07552.html

http://allegro.pl/przekladnia-kierownicz...96388.html

http://allegro.pl/nowa-przekladnia-kiero...50191.html

Z OSŁONAMI TRW, KOŃCÓWKAMI KIEROWNICZYMI TRW I DRĄŻKAMI KIEROWNICZYMI TRW.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2015, 01:33 przez diablo79.)

Espace 2.0 dCi 147 kw
Diagnostyka CLIP + programowanie kart 506-526-200
Odpowiedz
RobercikN
Zarejestrowani

A napewno z magla ci leci? Ja tez dolewalem plynu bo mowili ze magiel a jeden mechanik sprawdzil i okazalo sie ze jakis przewod gumowy sparcial i ciekl. I obypo sie bez wymiany magla w Sc I ph I

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi RobercikN za ten post post:
  • DawidPe




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości