SCENIC I PH II Mechanizm zmiany biegów
Info jakie znalazłem to: "...jakby był za duży luz na łączeniu końcówki regulacyjnej drążka z osią wybieraka" ale w książce poszukam potwierdzenia.
https://drive.google.com/file/d/0Bxwidqx...sp=sharing czyli to coś co się znajduje pod samochodem, można by to sprawdzić jak to działa jedna osoba w kanał druga kręci kierą i może będzie widać gdzie dokładnie znajduje się za duży luz. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2014, 21:17 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Może poduszkę "ósemkę" masz zużytą tzn. tą
(prawdopodobnie masz taką) mogą te poduszki,różnić się wyglądem Jeżeli jest dobra,to spróbuj tymi śrubami zmniejszyć luz dżwigni zmiany biegów (dokręć) Mati sory za kopię obrazka (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2014, 07:06 przez miro.)
"Ludzie,którzy twierdzą,że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać ludziom którzy właśnie to robią."
Zapraszamy na VI Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl -Sielpia Wielka 14-16 czerwiec 2019 roku
Spokojnie jeśli się przyda to oczywiscie, że możesz co najwyżej flaszkę wypijemy
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Za luz drążka zmiany biegów odpowiada też sprężyna od wybieraka. Wyjęli mi toto w ASO i lewarek lata luźno.
Wybaczcie, że odgrzebuję bardzo stary temat, ale chyba nie ma potrzeby zakładania nowego o podobnym tytule.
Z uwagi na trochę więcej wolnego czasu nadeszła pora na wymianę gałki zmiany biegów. Po długich poszukiwaniach "białego kruka" zamówiłem sobie samą gałkę, ale sprzedawca w gratisie przysłał mi bonusa w postaci mieszka i części mechanizmu. Ogarniam chyba w miarę budowę tego mechanizmu, ale powiedzcie mi jak się do tego zabrać żeby nic złego nie nabroić? Nie chcę zniszczyć tych plastikowych elementów. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2020, 15:12 przez k.olszewski.)
Wymiana całości jest banalna
Lepiej to niż męczyć się z gałka sama.. Zdejmij sobie plastiki w aucie i będziesz widział 3 nakrętki i po temacie... Później linki zdejmij z jabłek i finito. Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
No linki od zmiany biegów. Ale widzę że jednak dla. Ciebue będzie lepiej zmienić sama gałke. Mniej szkód narobisz. Gałka z hodzi ciężko,ale zchodzi.krecisz w prawo, i jednocześnie ciągniesz do góry. (uważaj na żeby i szybę.)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety.... |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości