Ja tam nie widzę problemu z ładowaniem.
1. Sprawdź przewód przy rozruszniku.
2. Stacyjka może być uszkodzona.
3. Odpalaj bez wciśniętego gazu.
4. Od kluczyków odepnij niepotrzebne wisiorki breloczki itp. (immo może mieć zakłócenia)
op
Powiedzcie mi w którym miejscu mam rozrusznik i który przewód sprawdzić. Najlepiej dajcie jakąś fotkę silnika z zaznaczonym miejscem gdzie go szukać. Jak znajdę to pewnie wyczyścić papierem ściernym?
właśnie zamontowałem aku spowrotem do auta - odpalił od strzała ale w momencie kiedy go gasze i próbuje zapalić ponownie robi się dokładnie to samo co na filmiku wcześniej który wrzuciłem, dopiero po ok 10 przekręceniach klucza załapał i teraz już za każdym razem od strzała chwyta i pali. Powtórzyło się to co popołudniu
Kermit sprawdź kable od rozrusznika, ewentualnie odkręć i oczyść ze śniedzi. Na bank masz problem w okolicy rozrusznika. Ja bym jeszcze wyjął rozrusznik i zajrzał do środka. Sprawdzić czy na tulejkach nie ma ciężko się obracać, wirnik czy nie jest uszkodzony i czy zazębnik nie jest uszkodzony.
op
Stanęło na tym, że w piątek jadę z Miro74 do sklepu po nowy regulator bo jak już się dostaniemy do starego to nie ma sensu go czyścić bo może to nic nie dać albo starczy na krótką metę dlatego wymienię na nowy. Zobaczymy jak będzie po wymianie.
pawelli napisał(a):Nie zgodzę się Wacio.,
Na Castrolu tda jest napisane że dozowanie 1 ml / 1litr ale też piszą ze przedozowanie nie wpływa negatywnie.
Wszystko zależy od tego ile przedozujesz i co przedozujesz. Jak w paliwie są już dodatki przeciw zamarzające, to po co dodatkowo "uszlachetniać" to paliwo? Znam takie przypadki, że silnik nie odpalił, bo depresator nie chciał się palić, tyle go było w zbiorniku.