Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I 1.9 dci padł...


Mati
Zarejestrowani

jakie koszta szacunkowe?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
daniel_myslowice
Zarejestrowani

op Remont tzn używany wał, korbowody, cylindry, nowe pierścienie i panewki + inne podzespoły ekspolatacyjne pasek olej płyn chłodniczy itd..
cena ok 2500 2700

ma ktoś może doświadczenie z podobnym składem wymienionych części??

Odpowiedz
ryjas
Zarejestrowani

Z ciekawości zapytam. Jaki olej był zalany? I jaki przebieg miało auto?

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(09-11-2015, 14:04)daniel_myslowice napisał(a): Remont tzn używany wał, korbowody, cylindry, nowe pierścienie i panewki + inne podzespoły ekspolatacyjne pasek olej płyn chłodniczy itd..
cena ok 2500 2700

ma ktoś może doświadczenie z podobnym składem wymienionych części??
Ta cena to już z robocizną na gotowo ?

Odpowiedz
matikarwos
Zarejestrowani

Pierścienie tłokowe Panewki Korbowodowe i Główne Uszczelka głowicy to koszt na allegro 425zł wał najlepiej używka ok 500 pompa oleju ok 250 (możesz pomyśleć o pompie od silnika 130KM bardziej wydajna ale wtedy trzeba dokupić miskę olejową)  rozrząd ok 350zł oleje i filtry 200zł cylindry (blok) jak masz wymieniać to szukaj nowego (używanego) silnika, korbowód się wymienia jak został zniszczony przez panewkę (najczęściej jeden) plus uszczelka miski uszczelniacz na wał itp robocizna zależna od majstra ja bym więcej niż 500 nie dał!
Nie zapomnij o turbinie nie polecam regeneracji polecam wkład melett ok 800
pio555 napisał 13-11-2015, 18:36:
Proszę pisać bez uzycia Caps Locka-a

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-11-2015, 18:48 przez matikarwos.)

Odpowiedz
Krzychu
Zarejestrowani

(13-11-2015, 18:48)matikarwos napisał(a): Pierścienie tłokowe Panewki Korbowodowe i Główne Uszczelka głowicy to koszt na allegro 425zł wał najlepiej używka ok 500 pompa oleju ok 250 (możesz pomyśleć o pompie od silnika 130KM bardziej wydajna ale wtedy trzeba dokupić miskę olejową)  rozrząd ok 350zł oleje i filtry 200zł cylindry (blok) jak masz wymieniać to szukaj nowego (używanego) silnika, korbowód się wymienia jak został zniszczony przez panewkę (najczęściej jeden) plus uszczelka miski uszczelniacz na wał itp robocizna zależna od majstra ja bym więcej niż 500 nie dał!
Nie zapomnij o turbinie nie polecam regeneracji polecam wkład melett ok 800

A co ma turbina wspólnego z obróconą panewką,że chcesz ją regenerować?

Odpowiedz
matikarwos
Zarejestrowani

(13-11-2015, 19:23)Krzychu napisał(a): A co ma turbina wspólnego z obróconą panewką,że chcesz ją regenerować?
jak silnik się rozbiegł a z opisu wynika że tak bo wchodził na wysokie obroty to turbina puściła olej reszty chyba nie muszę tłumaczyć

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(14-11-2015, 10:36)matikarwos napisał(a): jak silnik się rozbiegł a z opisu wynika że tak bo wchodził na wysokie obroty
Mnie tam wygląda raczej na klasyczne zatarcie panewki z zakleszczeniem (półpanewka dostaje luzu i wsuwa się pod drugą półpanewkę.
Wtedy raczej konieczny jest pomiar , czy przypadkiem stopa korbowodu nie uległa skrzywieniu (czyli czy gniazdo pod panewki czopu korbowego jest idealnie okrągłe).
Przy poluzowaniu jednej śruby stopy zdarza sie, że stopa korbowodu zostanie skrzywiona. Oczywiście, wtedy cały korbowód ze śrubami (uwaga: stopy i śruby są dobierane w komplety, obrabiane indywidualnie jako zestaw i nie należy ich zamieniać pomiędzy różnymi korbowodami, bo zwiększa to ryzyko powtórki awarii)

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
daniel_myslowice
Zarejestrowani

op Żadnego rozbiegania nie było.. tylko nie mogł obrócić silnikiem..
już zrobione.. wyszło 2400 po negocjacji..
wymienione korbowody tłoki i wał (używki) pierścienie i panewki nowe planowanie głowicy... itd..
czyli odbył się standardowy remont..
olej castrol magnatec 10w40 już był lany tam od dawna jeszcze od poprzedniego właściciela..

ale zaraz na drugi dzień ze startu z zimnego.. długo kręci silnikiem i co jakiś czas zapala się stop i injection fault...ale na to zakładam nowy temat..

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2015, 09:18 przez daniel_myslowice.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości