Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Koszty remontu silnika


robii
Zarejestrowani

op Prawdopodobnie czeka mnie remont silnika. Jak już miałbym remontować to wolę już wszystko zrobić żeby później znowu silnika nie wyciągać. Za zrobienie silnika na
"tip top" czyli max. remont zaśpiewali mi 5 tyś. z robocizną. Co myślicie o tej kwocie?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

robii napisał(a):czyli max. remont zaśpiewali mi 5 tyś. z robocizną.
to zależy co będą wymieniać i w jakiej kondycji jest silnik,

jakie objawy ? i dlaczego remont? co się dzieje?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2015, 22:32 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

robii napisał(a):5 tyś. z robocizną
za co ta kasa jaki rodzaj remontu??
robii napisał(a):"tip top" czyli max
max.tzn co? wtryski turbina pompa?
czy remont samego słupka?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

op chlapie olejem z korka odmy, cieknie z miski olejowej,olej w dolocie,stuki na zimnym silniku,podobno złe sprężanie na cylindrach. Pisze podobno bo dzisiaj prawidlowe wartości usłyszałem jeszcze inne

remont samego silnika. Slyszałem o pierścieniach , panewkach, korbowodzie, wale, szlifie itd. wszystkie nowe części

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2015, 22:40 przez robii.)

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

robii napisał(a):chlapie olejem z korka odmy, cieknie z miski olejowej,olej w dolocie,
odma Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

op Odma jest ok

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

tak zdiagnozowany silnik przez mechanika który go nie rozebrał może sobie w buty wsadzić, zmień mechanika.
skąd wiesz? jak została sprawdzona? czy zawór odmy jest dobry? widziałeś?

czy turbina sprawdzana na szczelność?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2015, 22:43 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

w/g mnie te objawy nie kwalifikują silnika do kapitalki

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

to diagnoza z palca wyssana, jeśli nie rozebrał silnika to nie wie co trzeba heh

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
robii
Zarejestrowani

op
(27-02-2015, 22:43)pio555 napisał(a): w/g mnie te objawy nie kwalifikują silnika do kapitalki

mechanik nie powiedział że chce zrobic kapitalkę tylko że to byłby max koszt jakby była

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości