SCENIC II PH I Niebieskie kłęby z rury
Niebieski dym wskazywał by na spalanie oleju.
Tak jak pisze Mati, skontroluj poziom oleju. Sprawdź też jak on wygląda i jak wygląda poziom płynu chłodniczego i jego stan. PawRad napisał(a):po odpaleniu z rury wydobywwa się niebieski dym jak z dwusuwa. Jak się rozgrzeje mniej kopci lub wcale.hmm na zimnym kopci bardziej, a jak jest z mocą? jak się rozgrzeje to mniej kopci. Ciekawi mnie to, a filtr paliwa kiedy wymieniany? rury dolotu suche? Może turbina się rozszczelniła.. ciężko powiedzieć. Ale jeśli już auto oddałeś do warsztatu to zapewne coś będą działać, tylko zmylił mnie ten tytuł... na zimnym jak przykopci to jeszcze... ale te kłęby... (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2015, 09:48 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Ja w mazdzie w silniku benzynowym gdy zmienilem olej na jakis noname przy odpaleniu dymil przez 1min az auta widac nie bylo po kolejnej zmianie na inny olej bylo ok. Tutaj jest diesel u mnie jak spalal olej nic nie dymil a po odpaleniu troszke szarego dymku puscil;)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
Czytałeś zapewne ten wątek http://www.scenic-forum.pl/Watek-Kolor-d...ight=kolor
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Czyli co? Konczy sie?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
PawRad napisał(a):że turbo troszkę zabolało, zwłaszcza że na urlopieale jakieś szczegóły?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości