Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Nierówna praca silnika, gaśnie po odpaleniu 1,6 16V 2004r.


Rafgol
Zarejestrowani

op Witam
Jak w opisie mam problem z obrotami. Czytając wszystkie stare tematy niestety nie znalazłem żadnego rozwiązania i piszę o swoim przypadku, a mianowicie jest tak:
1. auto odpalam rano zapali za pierwszym razem obroty w granicach 1000 po kilku sekundach spadają na 750, ruszam jest wszystko ok.
2. przejadę parę kilometrów gaszę auto stoi 3-4 godziny, odpalam od strzała i tu problem w samochodzie wariują obroty tzn skaczą od 1000 do 500, potrafi zgasnąć jak przytrzymam gaz delikatnie pracuje normalnie , puszczam gaz znowu zafalują i wracają na 750 obr. , dalej ruszam i lekkie szarpanie autem tak jakby paliwo dochodziło skokowo i trwa to 3-4 sekundy potem auto pracuje normalnie.
3. przejadę parę km gaszę i zapalam i jest ok.

Auto to Scenic 2 ph1 83kW 1,6 16V 08.2004r. auto świeżo po wymianie rozrządu ale przed wymianą było to samo.

Może ktoś jest w stanie podpowiedzieć mi gdzie ręce włożyć ewentualnie gdzie w Lublinie się udać do jakiegoś fachowca.

Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

Uszczelki na przepustnicy wymieniales?

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi adi84 za ten post post:
  • Rafgol
Oktawiusz
Zarejestrowani

Dodatkowo rzecz sztandarowa, cewki i świece. Wymieniane? Jeżeli nie czyściłeś odpływów wody pod podszybiem to możesz mieć wilgoć przy cewkach, która powoduje takie wariacje. Wilgoć możesz mieć też w o okolicach skrzynki bezpieczników.
Sugeruję podłączenie najlepiej CLIPa lub innego sensownego testera diagnostycznego. Jak Ci auto gaśnie, jestem pewien, że wyrzuca jakieś błędy. Ważne są i te zapisane i te wywoływane podczas pracy silnika i jego zduszenia.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • Rafgol
stary70
Zarejestrowani

Czy koło zmiennych faz rozrzadu tez było wymieniane?Ja mialem to samo wymieniłem kolo i jest ok.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi stary70 za ten post post:
  • Rafgol
Rafgol
Zarejestrowani

op Witam tak jak pisali Stary70, Oktawiusz i adi84, wymieniłem rozrząd wraz z kołem zmiennych faz rozrządu, świece oraz uszczelki pod kolektorem ssącym i wszystko wróciło do normy auto pracuje równo i cicho oprócz tego czujnik wałka rozrządu. Dzięki za wskazówki.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości