Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Problem z odpalaniem Pilne


PunkRock86
Moderatorzy

Online
OK. To proszę jeszcze o informację jak wygląda kodowanie wtrysków do ECU ? - czy numery są przepisywane ręcznie do komputera z oznaczeń na wtryskiwaczu ? Czy są one odczytywane automatycznie przez program diagnostyczny ? Po podłączeniu do złącza diagnostycznego Delphi, pokazuje mi numery wtryskiwaczy - tylko zastanawiam się czy mechanik wprowadzał je ręcznie - bo jeśli tak to miał kłopot z wpisaniem 4 wtryskiwacza - numer na nim jest nieczytelny.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Ręcznie się wpisuje

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
A czym skutkuje wpisanie "numerów" nie pokrywających się z tymi na wtryskiwaczu ?

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
zavadz
Zarejestrowani

złą korekta wtryskiwacza przez ECU. Każdy kod ma sumę kontrolną, jeśli jest błędnie wpisany to system nie pozwala go wprowadzić (tak jest w CLiPie, a czy kontrola jest na warstwie ECU, czy samej głowicy lub programu serwisowego tego nie wiem).

Ale jest możliwość wpisania złego, może się tak zdarzyć, że podany jest błędny kod.

Wpisuje się z palca po odczytaniu z obudowy, tak jak napisał Oktawiusz.

CLIP Warszawa Bemowo

LICZNIKI  STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI  TPMS  AIRBAG


Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
Brnąc dalej - czy myślicie że wklepanie niezgodnego ze stanem faktycznym kodu wtryskiwacza może powodować wywalanie błędu z ECU (przyjmując że błąd ten nie pojawia się często, a po przejechaniu ponad 1000 km - kiedy wszystko działa poprawnie) ? Kolejną wypadkową jest sprawa że błąd przeważnie pojawia się w następny dzień po dłuższej jednorazowej trasie, na wyższych prędkościach. Po wywaleniu błędu auto chodzi głośniej, klepie jak zetor, słychać że wtrysk 4. nie pracuje, pojawia się problem z odpaleniem zimnego auta. Wszystko całkowicie ustępuje po skasowaniu błędu nr: DF029 (sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr .4 nieciągły ) - auto zaraz po kliknięciu wraca do swojej kultury pracy a kolejnego dnia zimny odpala jak w książce piszą. Usunąłem przypuszczalną usterkę ( naprawa kostki wtryskiwacza ) i liczę dni oraz kilometry do kolejnego komunikatu.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości