Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I mułowate 2.0 16v


matt4
Zarejestrowani

op Co prawda zawsze jeżdziłem mocniejszymi autkami i to może być powód ale wydawało mi sie że prawie 140km powinno lepiej jechać

Ogólnie silnik pracuje równo, nie faluje, nie klekocze jak diesel, a jakiś mułowaty szczególnie dół, spalanie ok 11-12l w mieście, trasa 7,5l

jak się go pociągnie to idzie w miarę ok ale przy wysokich obrotach jakiś rezonans lekki jest., nie wiem może poduszka jakaś

Po zakupie znalazłem martwego szczura, chyba wpadł pod pasek klinowy, oglądałem wszystkie węże całe, nic nie przegryzione

A jakby rozrząd był przestawiony chociaż o jeden ząbek, czym by sie objawiało to?

może po prostu te silniki tak mają?

Odpowiedz
Espera
Ten silnik ładnie żwawo chodzi. Nie powinno być problem. Przy przestawieniu paska będzie klekotał i ciężej odpalał. Filtr powietrza, paliwa sprawdzałeś?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

"powinno jechać lepiej" to pojęcie względne. Proponuje przejechać się takim samym modelem z takim silnikiem...
A wróżyc ze szklanej kuli nie ma sensu.
Ewentualnie podpinac pod clipa

Wysłane z telefonu

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

Najlepiej kręci od 3 tys. obrotów w górę.

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Jasne od maksymalnego momentu do maksymalnej mocy, chyba moment ma ok 3,5k silnik o którym mowa

Wysłane z telefonu

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Espera
W okolicach 3200 odjeżdża.

Odpowiedz
matt4
Zarejestrowani

op wiem że to pojęcie względne, filtry wymienione i świece też,

czy pomiar do 100km by coś wyjaśnił?

Ojciec ma taki sam model tylko w automacie i na gazie i jakby żwawszy, manualem takim nie jeździłem

wczesniej ojciec miał I ph w automacie to ona najlepiej chodziła z tych trzech

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Czyli porównanie masz. Szukaj kogoś z CLIPem albo cdifem co nie tylko ma sondę ale i umie czytać ze zrozumieniem parametry. Mogą głupoty z lambdy albo przepływki lecieć do sterownika silnika.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2014, 11:46 przez Oktawiusz.)

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
matt4
Zarejestrowani

op wrzucam filmik mojego autorstwa, troche słaba jakość ale coś nie coś widać, czekam na komentarze

https://www.youtube.com/watch?v=HsAVaBOB...e=youtu.be

Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

To nie ten dźwięk, coś jest nie halo.

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości