Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I przepalający się bezpiecznik


Pikkolo
Zarejestrowani

op do miernika przydałby się dobry elektryk, na razie sprawdzę wiązki, jak to mówią centymetr po centymetrze, może coś znajdę

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Pikkolo napisał(a):do miernika przydałby się dobry elektryk
Jak masz miernik (prawdopodobnie multimetr) to masz tam opcję omomierza z piszczeniem. Czyli jak jest zwarcie to piszczy.
Jedną końcówkę miernika dajesz do masy, czyli jakaś śruba, karoseria czy coś. Drugą dotykasz kolejne kable czy piny we wtyczkach. Tam gdzie piszczy tam jest zwarcie do masy.
Oczywiście będzie część przewodów, w których tak powinno być. Twoim zadaniem jest znalezienie takiego który ma to zwarcie a mieć nie powinien.

Thumbup
Odpowiedz
Pikkolo
Zarejestrowani

op no, łatwo powiedzieć

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(04-08-2015, 16:53)Pikkolo napisał(a): no, łatwo powiedzieć
Juz latwiej kolega Ci wytlumaczyc nie mogl;) w takim razie czekamy na efekty obmacywania wiazki;)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
Pikkolo
Zarejestrowani

op rozmawiałem z Michałem z Kielc, może jeszcze być gdzieś zwarcie w skrzynce bezpiecznikowej ups pod maską, muszę poszukać drugiej na podmianę, jak to pomoże to znaczy że faktycznie to winak skrzynki a jak to nie pomoże to będę grzebał głębiej Sad

na razie nic nowego - mogę tylko w uzupełnieniu dodać, może to coś pomoże - że nie działa całe podświetlenie deski, nie można wyłączyć czujnika zmierzchu, nie można zmienić natężenia podświetlenia licznika, po za tym działa klima i radio. Może padł jakiś moduł od tego cholerstwa ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2015, 17:34 przez Pikkolo.)

Odpowiedz
Pikkolo
Zarejestrowani

op Temat do zamknięcia, awaria usunięta.
Przyczyna okazała się prosta, powodem był kabelek od podświetlenia gałki zmiany biegów, po prostu gałka jest z dwóch części w środku i w wyniku poluzowania doszło do przerwania przewodów i spięcia. Roboty na 5 minut a bujałem się kupę czasu .

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Tematów technicznych nie zamykamy Biggrin

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości