Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I scenic sam przyśpiesza


Maciej
Zarejestrowani

op Witam serdecznie koledzy jestem nowy na forum w moim scenicu II z 2004 roku silnik 1.6 16 V benzynka pojawił się problem. Wczoraj zakupilem ów samochodzik dzisiejszego dnia jadąc do pracy samochód po rozgrzania zaczął sam przyspieszać po wciśnieciu hamulca obroty spadły oo puszczeniu hamulca samochód znów dodawał gazu pedał gazu nie reagowal . bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

potencjometr gazu?

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

A jak w takiej sytuacji wciśniesz pedał sprzęgła to obroty idą w górę? Zero reakcji na gaz?
Też bym obstawiał potencjometr przy pedale gazu.

Thumbup
Odpowiedz
Maciej
Zarejestrowani

op Jak wciskam sprzęgło obroty nie ida w gore w momencie włączonego biegu uiszczam hamulec i obroty rosną

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Dziwne to zachowanie co opisujesz.
Warto by się podłączyć pod kompa (dla Renault najlepszy do CLIP), zobaczyć co tam komp sobie zapamiętał i wybrać się na przejażdżkę z podłączonym clipem żeby na żywo podglądać co się dzieje.

Thumbup
Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Takie chece to ja miałem ale w seicento gdy zacinała mi się linka od gazu w pancerzu. Zajrzał bym to przepustnicy

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
Grochu
Zarejestrowani

Oktavio...racja. W moim przesmarowanie linki i problem znikl.

Odpowiedz
Maciej
Zarejestrowani

op Hmm, samochód kupiłem w komisie pewnie tam trochę stał. Problem pojawia się nie za każdym razem. Wczoraj pojawił sie po przejechaniu kilku km. Dziś rano dojechałem do pracy bez przygody Natomiast zastanawia mnie jedna rzecz byłem wczoraj na kompie wykazał kilka błędów wszystkie miały związek z napięciem. Pojawił mi się service i błąd silnika. Samochód normalnie przyspiesza na wolnych obrotach nie faluje silnik pracuje równo. Zastanawiam się czy błędy mogą mieć związek z odłączeniem aku. Wiem że ,,fachowcy" z komisu wymieniali akumulator, może dali jakies stary lub słabszy dlatego te błędy.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

Maciej napisał(a):byłem wczoraj na kompie wykazał kilka błędów wszystkie miały związek z napięciem
czy był to clip? Po wykasowaniu dotychczasowych błędów były jakieś nowe?
Błędy które wyskakują z np odłączenia aku po wykasowaniu znikają

bardzo dziwna sytuacja dla mnie, jeśli masz tak że auto przyśpiesza samo i nic nie dotykając tylko wcisnąć sprzęgło obroty powinny rosnąć. A Ty piszesz że obroty spadają

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2015, 08:57 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Maciej
Zarejestrowani

op Mati z tego co wiem mechanik miał jakiś podstawowy komp wydrukował mi błędy ale powiedział że nie mógł sie połączyc z ECU.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości