Poduszkę i łożysko kup oryginalne. Ja u siebie zmieniałem samo łożysko i kupiłem ori z tego względu, że poprzednie SNR nie wytrzymało 1 roku u szwagra w M II 1.9 dci to samo SNR padły po około 1 roku. Dodam, że auta nie są eksploatowane jakoś intensywnie ja od października do teraz zrobiłem swoim SC II 13 tyś. Do wymiany należy mieć jak już kolega Wojtgda wspomniał ściągacz do sprężyn a ponadto nasadki, klucze płaskie bądź płaskooczkowe, końcówki torx bądź ampul, podnośnik, przyda się też zmywacz do tarcz hamulcowych a to z tego względu może zdarzyć się, że wymazanymi łapami złapiesz tarczę hamulcową i wtedy trzeba ją odtłuścić.
Klucze płaskie, torx bądź ampul potrzebne są czasem do odkręcenia wspornika drążka stabilizatora i końcówki drążka kierowniczego od zwrotnicy są one przykręcane nakrętką 16 lub 17 ale musisz przytrzymać torxem aby główka nie obracała się i nie zerwała gumki ochronnej. Zdejmujesz ramiona wycieraczek, podszybie ja dla wygody wymontowałem mechanizm wycieraczek a od dołu wiadomo koło, końcówkę drążka kier., wspornik drążka stabilizatora, 18-ką długą śrubę trzymającą amor w zwrotnicy. Zbijasz zwrotnicę z amora i od góry na podszybiu 3 13- stki no i kolumna wyjęta.