Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH II Regeneracja ramienia wycieraczki


siwusek216
Zarejestrowani

op Trochę późno się zorientowałem co by manual zrobić i brak zdjęć z rozbierania na części pierwsze.
Potrzebne graty: łożyska nr 608, śruby M8x20 z łbem płaskim, podkładki sprężynujące M8, nakrętki M8 samokatrujace.
[Obrazek: 2287221_20150420_155823.jpg]
Zdejmujemy ramie, wybijamy stare łożyska, wybijamy osie łożysk z cięgien.
Nabijamy nowe łożyska w ramie i blokujemy je robiąc punkciki punktakiem w miejscu oryginalnego zaprasowania.
[Obrazek: 2287219_20150420_170647.jpg]
Następnie na śrubę zakładamy w kolejności cięgno, podkładka, łożysko całość skręcamy. Śruby musimy mieć z łbem płaskim inaczej nie założymy maskownic.
[Obrazek: 2287220_20150420_170655.jpg]
[Obrazek: 2287222_20150420_170708.jpg]
[Obrazek: 2287218_20150420_171342.jpg]
[Obrazek: 2287167_20150420_171621.jpg]
Po zabiegu wyraźnie poprawił się docisk wycieraczki do szyby (lepiej ściera nie zostawia smug) i jej "zasięg" pracy. Jedyny tak zwany minus to widać nakrętki od spodu podczas pracy wycieraczki ale co to za minus przy niskich kosztach całego zabiegu i efekcie. Koszty w zależności od łożysk można spokojnie zmieścić sie w 20zł. czas potrzeby na zabieg ok 1h.
Specjalne podziękowania dla brata(czupa) za udział w całym przedsięwzięcie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2015, 21:06 przez siwusek216.)

[-] 14 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi siwusek216 za ten post post:
  • , boro0, conek, diabel, Highwayman1990, KulusioWy, Mati, michaldck, miro, pio555, PRZEMO, Rysal, talar666, twinsiak79




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości