arturslowik napisał(a):Ruszam z jedynki w momencie gdy chce przejść na dwójkę i zrobię to szybko to wchodzi ciężko i potrafi zazgrzytacmyślę że w tym momencie obroty nie zdążą spaść do obr biegu jałowego, są ciut wyższe i wtedy zgrzytnie?
arturslowik napisał(a):,lecz gdy ruszam na jedynce i powoli wrzucę dwójkę (z przytrzymaniem na luzie)wchodzipowoli z przytrzymaniem na luzie, obroty spadają do obr biegu jałowego i bieg wchodzi normalnie
Czy to jest dobry tok myślenia?
Spróbuj ruszyć na 1, dać mu sprzęgło obroty ok 1.5-2k i wrzucić dwójkę,
nie chcę być złym prorokiem ale coś mi śmierdzi że skrzynia dobrze przeciągnięta na drugim biegu
mojzesz92 napisał(a):mi to wygląda na coś w stylu synchronizatora 2 biegurównież pod to mi podchodzi, ale wtedy mogła by być sytuacja odwrotna niż moja opisana -zgrzyt mógłby pojawić się na niskich obrotach.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2015, 12:05 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--