Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Sc I Ph II filtr stożkowy/dolot


Adamsoon
Zarejestrowani

op
(12-03-2016, 09:43)PRZEMO napisał(a): Znaczy samej? ja mam wkład Pipercross - Yorgen K&N i pewno jeszcze kilka osób


No czy ktoś ma ten filtr sportowy zamontowany...

Jak Na tym wkładzie sportowym? Pracuje auto inaczej?

Moja żona właśnie ruszyła spod domu. Nie wiem czy to ten dolot, czy coś się zepsuło, ale przyjemny dźwięk z pod maski, jakby tłumik... ale ja nie mam tłumika sportowego jeszcze.

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Ja mam wkład Yorgen BlazejK
Ja zakładałem na końcu zmian w silniku i poczułem różnicę.

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(12-03-2016, 10:03)PRZEMO napisał(a): Ja zakładałem na końcu zmian w silniku i poczułem różnicę.

Ale z hamowni wykresów nie masz Naughty

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

No nie ja tylko oceniam organoleptycznie Biggrin

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Adamsoon
Zarejestrowani

op Podobno jest różnica organoleptycznie taka, że autko muli na dole obrotów przy sportowym filtrze, natomiast większe obroty to się wkręca lepiej... Mamy wrażenie, że autko jest szybsze, dynamiczniejsze. No ja takie wrażenie odniosłem wczoraj podczas jazd kontrolnej... 

Dlatego najlepiej sprawdzić to podczas rozpędzania 0-100 km lub rozpędzanie z 4ego biegu... tak można sprawdzić w miarę miarodajnie, przy paru testach z lub bez...

W grę wchodzi jeszcze sprawność kierującego, źle bieg wrzucisz, za szybko, za wolno i już będzie inaczej. 

Hamownia... wiadomo ;)


Zależy też jak kto autko czuje... miałem lanosa, to wszystko co się działo pod maską to od razu poczułem w jeździe... w scenicu jeszcze tak nie mam...


Jedno jeszcze mnie zastanawia... filtr stożek + akcesoria zmieścimy się w 100/150zł, zakładany wzrost mocy do 5% - 5KM, chip/booster - 250zł zakładany wzrost mocy do 20% ( aukcje 20-45KM, zakładam minimum 20) - 21,4 KM. Razem maksymalnie być może około 27KM więcej, za 400zł... 

Jeżeli by tak było w rzeczywistości, to chyba się opłaca. Wtedy Scenic w moim przypadku 135KM. Rzecz jasna piszę o realnym wzroście...

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

Masz benzyne bez turbo takze po tych modyfikacjach zyskasz tyle co bład pomiarowy na hamowni. Sory ale z gówna bata nie ukręcisz

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Online
(12-03-2016, 09:59)Adamsoon napisał(a): Moja żona właśnie ruszyła spod domu. Nie wiem czy to ten dolot, czy coś się zepsuło, ale przyjemny dźwięk z pod maski, jakby tłumik... ale ja nie mam tłumika sportowego jeszcze.
To efekt osiągnięty pozbyciem się puszki filtra który jest jednocześnie tłumikiem ssania.

(12-03-2016, 10:03)PRZEMO napisał(a): Ja mam wkład Yorgen BlazejK
No jak mogłeś o mnie zapomnieć  :)

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Siwusek przepraszam

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
Adamsoon
Zarejestrowani

op Myślę, że trochę więcej niż owy błąd pomiarowy. Jeżeli chodzi o sam filtr to pewnie tak bo to max 5% a standardowo 1-2 % wzrostu mocy więc faktycznie nic nie odczujesz. 

Pozbyłem się tej puszki filtra, która sama od siebie się rozsypała, oraz wyciągnąłem filtr tam dalej za silnikiem. Powiem szczerze, też żądał wymiany... 

Pojeżdżę teraz trochę na tym samym stożku i zobaczymy... 

Bez tego filtra za silnikiem, jest większy pomruk wewnątrz kabiny, bardziej sportowy. Jeżeli chodzi o moc, todaje mi się, żę muli podczas ruszania, ale na obrotach powyżej 2500 ma "kopa"... i ładnie odskakuje...

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

2 gości