Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Silnik pracuje na 2 i 3 cylinder


gomez
Zarejestrowani

op Witam. Posiadam scenica 1,4 16v 2000r.
Mam problem z silnikiem.
Silnik pracuje na 2 i 3 cylindrze. Po sprawdzeniu jak odłączałem cewki 1 i 4 silnik trochę przygasa ale pracuje nadal a po odłączeniu 2 i 3 silnik gaśnie.
Myślałem, że sonda lambda jest uszkodzona ale po rozłączeniu na kostce bez zmian.
Świece są nowe, dwie nowe cewki na 1 i 4, iskra jest.
W czym mam szukać problemu ???. Może ktoś już ten temat przerabiał.
mojzesz92 napisał 07-12-2016, 20:37:
Zgodnie z regulaminem który zaakceptowałeś pierwszy post powinien znajdować się w dziale Przywitań. Proszę umieścić tam następny post.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-12-2016, 20:37 przez mojzesz92.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Wstępnie objawy wskazują na układ zapłonowy.
Jakie tam są cewki? Pojedyncze, na każda świecę, czy dwie dwubiegunowe (jak w moim Volvo) ?
W drugim przypadku - już masz winowajcę.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
krzysztofk
Zarejestrowani

Ma pojedyncze cewki.
Zamieniales cewki miejscami?Pierwsza z drugą lub trzecia z czwartą. Jest iskraAle być może za słaba.

Scenic II ph II 2007 1,9dCi 131KM 
Diagnostyka komputerowa, mechanika, blacharstwo, lakiernictwo


Odpowiedz
cassiopeia
Zarejestrowani

sprawdz kompresję na wszystkich cylindrach

Odpowiedz
gomez
Zarejestrowani

op Cewki są pojedyńcze . Wymieniłem je na Beru w 1 i 4 bez efektu potem przemieniłem i też nic

Do kompresji na garach jeszcze nie doszłem. Czyżby nieszczelne pierścienie ?!
TomaszB napisał 07-12-2016, 21:24:
Druga i zarazem ostania prośba o zastosowanie się do regulaminu.
Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania. Kolejny post  proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-12-2016, 21:24 przez TomaszB.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(07-12-2016, 21:11)gomez napisał(a): Czyżby nieszczelne pierścienie ?!
Prędzej zawory

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

A świece sprawdzone?

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości