Tak. sklada sie z dwoch czesci i jest z tylu. nalezy zdjac wycieraczki i zdemontowac te blachy przy szybie. wyjac aku odpiac komputer za aku. przed wyjeciem filtra zdemontowac rury dolotowe te ktore czerpia swierze powietrze
Zdjecie wycielem do malego rozmiaru i widac tylko rozdarcie
Jak wytlumaczyl mi mechanik przez "barylkowatosc" cylindrow pierscienie sie rozszezaja i kurcza i tak pompuja olej do komory spalania. a przedostajace sie gazy spalinowe do komory korbowej powoduja ze odma nie wychwytuje oleju i leci on poprzez turbo do komory spalania. jedyny plus tego ze spalanie paliwa jest mniejsze
Mialem podobnie i tez myslalem ze to smierdzi od auta poprzedzajacego. ale jak jechalem droga przez pola i sam to wiedzialem ze to moj smierdzi. tylko nie wiedzialem skad. mysle ze to przez te rozdarcie ktore opisalem powyzej.
Zdjecie wycielem do malego rozmiaru i widac tylko rozdarcie
Jak wytlumaczyl mi mechanik przez "barylkowatosc" cylindrow pierscienie sie rozszezaja i kurcza i tak pompuja olej do komory spalania. a przedostajace sie gazy spalinowe do komory korbowej powoduja ze odma nie wychwytuje oleju i leci on poprzez turbo do komory spalania. jedyny plus tego ze spalanie paliwa jest mniejsze
(03-11-2016, 17:05)deejayp40 napisał(a): Ok,jutro sprawdzę i napiszę..Przed wymianą turbiny,czasami w kabinie jakby zalatywało spalinami,albo spalonym olejem..myślałem,że to z auta przede mną
zaciąga nawiew,albo może to z mojego tak śmierdziało..
Mialem podobnie i tez myslalem ze to smierdzi od auta poprzedzajacego. ale jak jechalem droga przez pola i sam to wiedzialem ze to moj smierdzi. tylko nie wiedzialem skad. mysle ze to przez te rozdarcie ktore opisalem powyzej.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-11-2016, 13:28 przez Kszyfnik.)