Wał napędowy w RX4 i wszystko na temat z nim związane


pauliosss
Zarejestrowani

Mam do was pytanie, czy lepiej zregenerować wał, czy jeździć do końca? Chodzi mi, bo drży na małych obrotach, podczas jazdy jedynką dwójką od 1000 do 1300obr, drażliwe jest to w mieście podczas jazdy na skrzyżowaniach, nasila się podczas skrętu w obojętnie którąś stronę, na wyższych obrotach nie ma żadnych drgań. Jeden mądry człowiek który przerzucił przez życie setki rx-ów, oraz interesuje się offroad i posiada same pojazdy 4x4, powiedział mi żebym jeździł do końca aż się rozpadnie i nie ruszał, żadne nie przerabiał wału jak to inni robią i przerabiają na rozbieralny, rozcinają i potem wyważają. Powiedział mi że jak ktoś go przerobi to potem nie da się juz tak idealnie zespawanego wyważyć. Co o tym myślicie? Bo u mnie jest diagnoza że podpory do wymiany i sprzęgło elastyczne czy tłumik drgań coś takiego, własnie od tych rzeczy mogą być te drgania, zalecenia jakie mi podał napisałem u góry.Naughty Mówil mi jeszcze, żeby po prostu nie jeździć na tak niskich obrotach na biegach typu dwójka żeby wytrzymało jak najdłużej, a sami wiecie że czasami po prostu się nie da, jakbym tak nie jechał to bym się w bramę u siebie nie zmieścił...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-06-2014, 16:46 przez Oktawiusz.)

Odpowiedz
gibaj
kup inne auto Lol
sprzedaj grata i spokój z wałem Naughty

Odpowiedz
pauliosss
Zarejestrowani

ni ma takiej opcji Biggrin najlepsze auto sporśród wszystkich suvów żadna toyota honda landrover niemiec nic nie dorówna rx-owi Biggrin

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości