Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wgranie nowego firmwear'u Scenic II 1.9dCi 2004 120kM


Dowmorth
Zarejestrowani

op Co mam rozumieć pod słowem diagnostyka ? mogę to zrobić sam ?

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Jeżeli masz sondę diagnostyczną Renault CLIP (info) i pojęcie o posługiwaniu się nią to tak :]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-02-2016, 18:39 przez Oktawiusz.)

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
Dowmorth
Zarejestrowani

op Nie, ne mam takiej sondy i żadnego pojęcia, tak więc leżę. Dostałem post z kilkoma osobami które mają tego CLIP-a może z kimś się dogadam i zrobię tą diagnostykę. Zobaczę co da się załatwić. Dzięki

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-02-2016, 18:46 przez Dowmorth.)

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

W poście #5 dałem Ci linka do listy osób, które mają. Wybieraj kogoś blisko siebie i jazda Biggrin
albo ASO...

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Oktawiusz za ten post post:
  • zavadz
Dowmorth
Zarejestrowani

op Tak przeglądam historię rozmów i chyba już z Tobą o tym rozmawiałem, gapa ze mnie. Wracając do rozmowy czy miałbyś ochotę coś pomóc w tym temacie ?
bartas napisał 24-02-2016, 21:15:
edytowałem Twój post.

Sprawdź czy ten link Ci wejdzie ?
http://www.scenic-forum.pl/Watek-CLIP-%C...powszechny

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-02-2016, 21:15 przez bartas.)

Odpowiedz
zavadz
Zarejestrowani

Napisz jakim urządzeniem przestawiałeś te parametry (typ, model) da to punkt odniesienia jak głęboko mogłeś namieszać w sterownikach.

Licznika z mojego doświadczenia nie da się reprogiem pociągnąć, więc nie zmienisz softu, ale jeśli namieszałem tylko w pamięci to albo CLipem da się to wyprostować (mowa o wskazaniu poziomu paliwa) a jeśli nie to mogę Ci odbudować wsad pamięci i wgrać do zegarów, bo może być taka sytuacja, że CLip po tym grzebaniu też nie będzie miał do niej dostępu.

Co do ABS, zapewne jest to wina czujnika, tak jak koledzy wcześniej pisali (zdarza się, że pierścień odpada od piasty, i względnie wszystko wygląda ok, ale nie zaczytuje wartości, o ile w ogóle chodzi o koło tylne prawe.
Tak więc:

1. Jakim interface'm grzebałeś w sterownikach?
2. Diagnostyka CLiPem i ogląd co jeszcze da się uratować.

Jeśli Cię to interesuje służę pomocą w zakresie Twoich problemów. A ile na tym grzebaniu zarobiłeś, okaże się po tym, jak ktoś to obejrzy pod CLiPem.

CLIP Warszawa Bemowo

LICZNIKI  STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI  TPMS  AIRBAG


Odpowiedz
Dowmorth
Zarejestrowani

op No to po kolei, ogólnie dziękuję za odpowiedź.
-urządzenie - Launch X-431 byłem na wyjeździe i znajomy miał takie cuś.
- z tym ABS-em to obejrzę ten pierścień bo faktycznie może coś tam się uszkodziło, czujniki już sprawdzane działają poprawnie.

Odpowiedz
zavadz
Zarejestrowani

(10-03-2016, 15:07)Dowmorth napisał(a): czujniki już sprawdzane działają poprawnie.

O których czujnikach piszesz?

CLIP Warszawa Bemowo

LICZNIKI  STEROWNIKI KARTY KLUCZYKI  TPMS  AIRBAG


Odpowiedz
Dowmorth
Zarejestrowani

op Piszę o czujnikach zamocowanych w pobliżu pierścieni magnetycznych takie niewielkie walcowate, te które dają sygnał o obrocie kół, przewody od nich lecą pod podwoziem i mają takie złączki.

Poprawka to złączki są walcowate a te czujniki wsunięte w takie kieszonki przy piastach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2016, 22:44 przez Dowmorth.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości