tadeuszek
175
0
3
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
wołów
op
Witam na tygodniu wymieniałem uszczelkę głowicy i po złożeniu i odpaleniu , zauważyłem że kapie pod spodem płyn chłodniczy, czy złożyłem coś nie tak? czy mogła się podwinąć uszczelka kolektorów pod głowicę bo posiadała małe języczki blaszane, czy muszę ściągać jeszcze raz głowicę?
•
maciej1486
20,841
22
2260
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
A moze jakis krociec nie wszedl do konca przy montazu
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
tadeuszek
175
0
3
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
wołów
op
Były tylko odłączone 2 węże od chłodniczki egr-u i sprawdzałem niedawno są dobrze zamontowane i okolice suche
•
tadeuszek
175
0
3
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
wołów
op
Tak jak przypuszczałem , pod czas zakładania głowicy podwinął się taki języczek z uszczelki kolektorów i umiejscowił się między uszczelką a głowicą stąd wyciek płynu.
•
haszczurur
2,415
22
683
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Tak uszczelka od kolektora jest większa i zachodzi na głowicę. No niestety ale w takim przypadku cała robota psu w d. Przerabiam sprawy silnikowe gdyż aktualnie jestem na etapie jego wymiany. W przypadku 1.9 dci łatwiej wymienić głowicę na zamontowanym silniku niż wyjąć turbinę niemniej jednak w obecnym stanie rzeczy musisz akcję powtórzyć jedynie co to nie planuj głowicy kup uszczelkę i śruby.
•
tadeuszek
175
0
3
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
wołów
op
Głowicę musiałem planować gdyż odbił się ślad tego języczka od uszczelki przy kanale wodnym. Wczoraj złożyłem i nawet odpalił ,tylko po przejechaniu ok 2 km jakby stracił moc jedzie bo jedzie i wyświetla komunikat check injection i albo jakaś kostka nie styka albo trzeba podpiąć najlepiej pod komputer.
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 07-08-2016, 12:02
sprawdz czujnik doladowania...
•
tadeuszek
175
0
3
1
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
wołów
op
A jak go można sprawdzić?
•
haszczurur
2,415
22
683
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Check injection wywala też przy uszkodzonych świecach żarowych. Ja tak miałem w piątek założyłem drugi silnik, drugie turbo, palę motor a tu check injection i muli. Kolega podłączył pod clip i wyszedł moduł świec żarowych a świece miałem te co były na nowym motorze. Więc dobrze nagrzałem silnik i wziąłem się za wykręcanie tego *****, wymieniłem 4 sztuki, check injection zniknął i auto dostało kopa. Natomiast po 5 km dym z wydechu i turbo poszło w piz...u. W niedziele wywaliłem turbinę, włożyłem następną i zadzwoniłem do sprzedawcy z reklamacją. Kupowałem używkę tak więc moje ryzyko ale z reklamacją nie ma problemu bo to ja sprzedawcy nie dopłaciłem jeszcze 800 zł. za silnik tak więc sobie to odbije. Dobrze, że turbina tylko kopciła a nie rozbiegł się silnik bo bym się chyba pochlastał. A taka była amerykańska i luzów nie miała na wirniku a po 5 km. średniego piłowania wirnik lata jak kur...ie cyc.
•
A2-eR11
3,226
23
884
1,639
SC II ph II
2006
1.9 dCi FAP 130KM, 2003-2009
Malbork
A2-eR11
Zarejestrowani
— 08-08-2016, 06:50
To szczęście w nieszczesciu miales z tym turbo Haszczurur. Ale teraz juz dobrze masz z tym silnikiem?
Tadeuszek:
Co do czujnika doladowania, najprosciej jest go odpiąć z kostki i zobaczyc czy jest reakcja, jesli nie ma to zostal uszkodzony.
Ale aby miec pewnosc co jest przyczyna zamiast wrozyc z fusow i sprawdzac po kolei, to najlepiej clipa podlaczyc i wyjdzie co to jest odrazu. czy to jakis czujnik czy swiece czy jeszcze cos innego.
•
|