Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

błąd elektrycznego ręcznego, asr, esp


Coster12
Zarejestrowani

op Cześć! wyskakuje mi błąd jak zwalniam ręczny za pomocą przycisku. Kiedy go zaciągnę i ruszam (żeby sam się zwolnił) to nie ma żadnego problemu. Zaznaczam, że ręczny działa prawidłowo- nawet jak wywali owy błąd. Auto trochę postoi i błąd znika. Może ktoś coś? 

a co do asr i esp to szybkie pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu. Czy jeżeli mam asr i nawet działa to znaczy, że mam też esp? ew jak to sprawdzić bez robienia dziwnych manewrów na drodze? Clap
Mati napisał 08-09-2016, 19:49:
jedno pytanie = jeden wątek

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2016, 19:49 przez Mati.)

Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

Nie możesz mieć ASR nie mając ESP, lub z innej strony, żeby mieć ASR musisz mieć ESP. Sprawdzić najlepiej na piasku lub mokrej kostce.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

od ASR, ESP masz przycisk tam gdzie się ściemnia zegary..
(08-09-2016, 19:37)Coster12 napisał(a): wyskakuje mi błąd jak zwalniam ręczny za pomocą przycisku
obstawiam włącznik ręcznego, ostatnio go rozbierałem 5min roboty, i zapewne jeden z 3 przycisków/włączników nie działa prawidłowo

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
Coster12
Zarejestrowani

op
(08-09-2016, 19:48)TomaszB napisał(a): Nie możesz mieć ASR nie mając ESP, lub z innej strony, żeby mieć ASR musisz mieć ESP. Sprawdzić najlepiej na piasku lub mokrej kostce.
na odwrót, źle zadałem pytanie. ASR (to przy ruszaniu) mam na pewno, i działa, a zastanawiam się, czy ESP było zawsze montowane z ASR w szczeniakach, bo spotkałem się z taką opinią.
(08-09-2016, 19:52)Mati napisał(a): od ASR, ESP masz przycisk tam gdzie się ściemnia zegary..
(08-09-2016, 19:37)Coster12 napisał(a): wyskakuje mi błąd jak zwalniam ręczny za pomocą przycisku
obstawiam włącznik ręcznego, ostatnio go rozbierałem 5min roboty, i zapewne jeden z 3 przycisków/włączników nie działa prawidłowo
o widzisz, rozbiorę, zobaczę co się tam dzieje. Sugerujesz, że może któryś nie łączyć, czy raczej być uszkodzony?

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

(08-09-2016, 20:08)Coster12 napisał(a): może któryś nie łączyć
bardziej tak, poszukaj w internecie zdjęć rozebranego przycisku to Ci pokaże o co mi chodzi

kolego a oprócz pomarańczowych service i błędu pokazuje Ci coś innego?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2016, 20:25 przez Mati.)

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Wg instrukcji byly takie dziwne wersje. Mial ASR a nie mial ESP. Nie wiem dlaczego tak robili. A jeszcze lepiej zeby to sprawdzic, to poczekac na zime i na sniegu sie pobawic.

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

Tomasz odwróciłeś. Nie można mieć ESP nie mając ASR. Czyli możesz mieć sam ASR, ale możesz mieć i ASR i ESP. Ale w każdej konfiguracji w Renówkach obługuje to jeden przycisk

Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

Wg. mojej wiedzy nie było scenica z ASR a bez ESP.

Odpowiedz
mojzesz92
Moderatorzy

wiesz co nie wiem jak w SCII ale w SCI to sie zdarzało

Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Były wynalazki takie. Kontrola trakcji byla tylko na koła napędzające do ruszania. Czujki tylko mierzą predkosci kół lewe prawe, w stosunku do toczących sie tylnych kół.
ESP dawali jeszcze jakis uklad, ktory robil pomiary skretu kół, predkosci calkowitej i pomiar z dodatkowego czujnika obrotu auta wokoł wlasnej osi, czy jakos tak.

Ale kazdy z ESP mial juz tez ASR.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości