falujące obroty c.d.


szewczykluk
Zarejestrowani

Witam - dalszy problem do rozwiązania - falują obroty, chodzi nierówno - wyczyszczona przepustnica z nowymi oringami, wyczyszczony krokowy, nowe cewki beru, świece nowe motorio - co może być przyczyną kolektor??pozdr

Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Online
Do sprawdzenia wszelkie przewody podciśnienia.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Patrys4891 za ten post post:
  • szewczykluk
szewczykluk
Zarejestrowani

wszystkie przewody były sprawdzone, sa ok
wymieniono krokowy i czujnik polozenia walu
obroty sa na poziomie ok 700-500 i latają - już sam nie wiem co może być przyczynąDown

Odpowiedz
darecki3007
Zarejestrowani

Witam a robiłeś płukanke mi mój mechanik zrobił i obroty przestły falowac
pio555 napisał 28-12-2016, 15:03:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami.
Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2016, 15:03 przez pio555.)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jeżeli benzyniak nie gaśnie przy schodzeniu z obrotów na luzie np. przy dojeżdżaniu do świateł, a na wolnych obrotu silnie falują -
to po zweryfikowaniu szczelności całego dolotu do sprawdzenia w pierwszej kolejności idzie zawsze para:
- nastawnik biegu jałowego
- czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym
jako, że ta trójca załatwia 75% przypadków niestabilności wolnych obrotów.
Pozostałe procenty to inne przyczyny, w tym niesprawność układu zapłonowego, głównie wskutek upływów w WN

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM.
W normalnych warunkach drogowych dało się osiągnąć 3,90 l/100 przy średniej prędkości 72 km/h. Średnio 5,40/100 w mieście i 4,60 na szosie.
Potrzebne "podpięcie" - mam MPM-COM + MaxiEcu - zapraszam.
Scenic II Ph II, GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20
Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości