kock
37
0
2
1
SC II ph I
2006
1.6 i 16V 115KM, 2003-2009
Lublin
kock
Zarejestrowani
— 04-05-2016, 20:11
op
witam,
od jakiegoś czasu planuję zakup i szukam scenica 2. znalazłem scenica, który ma 2 tłumiki końcowe w wersji sportowej. Może to trochę świadczyć o przeszłości tego auta... Nie do końca mi się to podoba ale mam pytanie, czysto teoretyczne oczywiście, bo jak było tego nikt nie wie
czy poprzedni właściciel, który załóżmy, lubił sportową jazdę mógł w jakiś sposób nadwyrężyć silnik, zawieszenie tego samochodu i jak to można ewentualnie sprawdzić?
jeśli inny dział bardziej pasuje na to pytanie proszę o przeniesienie
Krzysiek
•
maciej1486
20,832
22
2242
237
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Tłumiki czy końcówki ma dwie?
•
cukier
1,431
3
816
600
INNY
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Chorzów
cukier
Zarejestrowani
— 04-05-2016, 21:11
po mojemu jeśli ktos wydaje kase na takie modyfikacje to znaczy ze nie żal mu kasy na auto
jeśli jest silnik odpowiednio eksploatowany to nic mu nie straszne a zarżnąć to można nawet 1,1 w pandzie
trzeba rozpatrywać każdy przypadek indywidualnie
ale ja bym nie dramatyzował
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi cukier za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to cukier for this post
• Fyox
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-05-2016, 21:12
(04-05-2016, 20:11)kock napisał(a): Może to trochę świadczyć o przeszłości tego auta... nie do końca, może to tak dla wyglądu tylko zrobione?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Highwayman1990
2,213
16
994
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
W sumie też zależy jaki silnik. Wiem, że mówi się o 1.9 Dci, że nie lubią kręcenia wysoko, bo mają skłonność do obracania się panewek. jak jeździ jakiś narwaniec to może być różnie.
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 04-05-2016, 21:50
(04-05-2016, 21:47)Highwayman1990 napisał(a): Wiem, że mówi się o 1.9 Dci, że nie lubią kręcenia wysoko, to mnie zaskoczyłeś a wysoko to znaczy ile nie lubią?
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
Wojtas_BB
1,136
3
1260
1,140
INNY
2019
INNY
Bestwina
(04-05-2016, 21:11)cukier napisał(a): po mojemu jeśli ktos wydaje kase na takie modyfikacje to znaczy ze nie żal mu kasy na auto Ale to tylko teoria. Niestety często widać po ulicach, samochody, którą zostały poddane mniejszemu lub większemu tuningowi, bez wdawania się ile w nim jest wiochy, b to kwestia gustu lub jego braku, ale które jeżdżą na łysych oponach, z amortyzatorów to tylko rury w zasadzie zostały, wymiana oleju robi się przez ciągłe dolewanie ubytków, itp.
To że ktoś wsadził kasę w auto dla tuningu, nie znaczy, że o nie dba.
Pozdrawiam Wojtas_BB
Citroen C5 Aircross, 1.2 PT, 2023
Seat Arona, 1.0, 2021
•
cukier
1,431
3
816
600
INNY
2006
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Chorzów
cukier
Zarejestrowani
— 05-05-2016, 06:11
Ale też nie znaczy ze nie dba dlatego napisałem że każdy przypadek trza traktować indywidualne
•
Wojtgda
1,543
8
191
29
INNY
2016
1.2 Energy TCe 115KM 85kW (od 2016)
3miasto
Wojtgda
Zarejestrowani
— 05-05-2016, 08:23
a zapodaj jakies fotki to bedzie widać chociazby bo stanie układu hamulcowego jaką noge ma właściciel...
•
Highwayman1990
2,213
16
994
621
SC II ph II
2008
1.6 i 16V 115KM, 2007-2009
Kołobrzeg
(04-05-2016, 21:50)Mati napisał(a): (04-05-2016, 21:47)Highwayman1990 napisał(a): Wiem, że mówi się o 1.9 Dci, że nie lubią kręcenia wysoko, to mnie zaskoczyłeś a wysoko to znaczy ile nie lubią?
Jestem, przekonany, że nie każdy posiadacz diesla wie jak wypada moment obrotowy takich silników i że w okolicy 4k obrotów już nic dalej nie ma, dlatego kręci go do "odcięcia".
•
|