(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-09-2016, 20:10 przez benio83.)
scenic2 2.0 ze świecia--- cos z nim nie tak, kto ma blisko??
op
witam! kto z was ma blisko zeby podjechac do swiecia i zerknac na tego scenica http://allegro.pl/renault-scenic-2-0-135...40741.html#. chcialbym go kupic bo jest super skonfigurowany i nie drogi. licze sie z tym, ze byl naprawiany blacharsko, lub mial jakas korekte licznika. zalezy mi zeby ktos sprawdzil podstawowe sprawy takie jak wycieki, kopcenie, stukanie, sciaganie, maslo pod korkiem lub na bagnecie, kontrolki na desce, jak wyglada olej i jego stan, plyn chlodniczy itd. kazda wasza opinia jest dla mnie wazna i dziekuje za pomoc
Godzisz się na to że auto jest po naprawach blacharskich, co w takim przypadku jest niemożliwe do przywrócenia do stanu bez napraw, godzisz się na kręcony licznik czym popierasz takie działania... ale nie godzisz się na naprawy mechaniczne ? a tutaj jest najprościej ( nie piszę że najtaniej) przywrócić do stanu bezproblemowego. Nie wiem wtedy po co sprawdzać ale sprawdzić to można jak chcesz, co proponujesz ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-09-2016, 08:16 przez czeslaw555.)
Pozdrawiam
op
napisze tak... przypuszczam, ze auto jest po naprawie blacharskiej (pytanie jakiej i jak jest to zrobione), przypuszczam tez, ze moze byc po korekcie licznika (tak jak 75% aut sprowadzonych, ktorymi jezdzicie), ale tego bez aso lub kogos sprytnego dzis niestety nie sprawdze. naprawy mechaniczne takie jak uszcelkpa pod glowica itd sa drogie w naprawie wiec dla tego chcialem zeby ktos z pobliskiej okolicy to sprawdzil. godze sie na auto uzywane, a wiec godze sie na auto z historia (teraz pytanie z jaka) i to pozostaje do ustalenia.
jesli auto bylo naprawiane blacharsko i zostalo naprawione to co ja moge?... czasu przeciez nie cofne... ale ocenic przeciez mozna jak zostalo to wykonane . jesli mialo korekte licznika to tym bardziej nic juz nie zrobie (zostaje kwestia ustalenia czy cofniety o 50k czy 400k). jesli chodzi o naprawy mechaniczne to tutaj mozna najbardziej sie naciac, ale najlatwiej to sprawdzic. auto mi sie podoba i jest w idealnej konfiguracji (Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-09-2016, 12:16 przez benio83.)
op
z rozmowy ze sprzedajacym dowiedzialem sie, ze jeden zarnik nie pali, a jeden z moich znajomych mowil mi, ze zarnik w lagunach, scenikach itd to bardzo duzy koszt siegajacy 600-700zl i ze nie ma tanich zamiennikow. prawda to? na co zwrocic szczegolna uwage przy ogladaniu tego egzemplarza (z uwzglednieniem tego wyposazenia) bo chyba sie po niego wybiore? cos tam slyszalem, ze sa jakies nalepki na karoseri, ale gdzie one sa to nie wiem. prosze o porady
Ja mam 80km w jedna strone ale z czasem kiepsko
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
op
gdzie szukac tego tematu z ofertami, ktorych sie wystrzegac bo nie moge go znalezc. co ta za radio siedzi w tym sceniku i czy z tapicerka nie bylo nic kombinowane bo wydaje mi sie, ze z przodu jakby polskora a z tylu pelna?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2016, 05:49 przez benio83.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości