op
Chodzi mi pomysł po głowie żeby w Lagunie dać większy IC oraz zmienić rury od IC z gumowych na kwasówkę - z jedną strona nie ma problemu bo i tak w 70-80% jest zwykła rura nie gumowa a reszta to gumowa rura ale z drugiej strony jest tylko gumowa rura i pod drodze w połowie długości jest czujnik do turbo. Więc tą drugą będzie trzeba podzielić, wydaje mi się że od IC kwasówkę potem kawałek oryginalnej gumowej z czujnikiem i znowu kwasówka.
I stąd moje pytanie czy ktoś bawił się w takie coś w dCi?
W Pb już takie rzeczy robiłem ale nie wiem jak przyjmuje takie modyfikacje silnik dCi.
Może ktoś ma podobne doświadczenia z takimi modyfikacjami.
I stąd moje pytanie czy ktoś bawił się w takie coś w dCi?
W Pb już takie rzeczy robiłem ale nie wiem jak przyjmuje takie modyfikacje silnik dCi.
Może ktoś ma podobne doświadczenia z takimi modyfikacjami.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2015, 10:04 przez blazejk.)
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian