Ładowanie baterii
wirnik + brak ładowania = alternator.
Alternator to takie urządzenie, które wytwarza napięcie. Wirnik to taki element alternatora. Jednak w alternatorach padają samoregulatory, szczotki komutatora, pękają obudowy (czyli stojan), zacierają się łożyska, ale że wirnik? Jestem sobie w stanie wyobrazić że spaliły się uzwojenia wirnika, ale w takim przypadku myślę że coś innego mogło być przyczyną niż sam wirnik. Jak działa to tylko się cieszyć. Wziąć dokument potwierdzający naprawę i liczyć na to że nie wróci usterka. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2015, 12:59 przez Patrys4891.) (29-12-2015, 13:08)pio555 napisał(a):(29-12-2015, 13:07)Kili74 napisał(a): Lzejszy będę o 450 złtyle kosztuje kpl regeneracja alternatora Dolicz demontaż i montaż, który umówmy się nie jest najprostszy w Scenicu i masz cenę. Sama regeneracja kosztuje około 250 zł (dlaczego robi się kompletną regenerację, zamiast wymieniać jeden element alternatora chyba nie muszę mówić).
Jak masz miernik, to bardzo prosto samemu sprawdzić czy jest ładowanie.
(29-12-2015, 13:18)pio555 napisał(a):(29-12-2015, 13:12)Highwayman1990 napisał(a): Dolicz demontaż i montażile możne kosztować? Zależy czy u "Pana Janusza", czy w ASO. Miedzy tymi biegunami różnica w cenie może być spora. Przeciętny zakład liczy sobie nie mniej niż 60 zł za godzinę roboty, przy czym 100 zł za godzinę też nie jest niczym zdumiewającym. Do regeneracji, która najczęściej nie jest wykonywana na miejscu, trzeba doliczyć koszty wysyłki w dwie strony. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2015, 15:35 przez Highwayman1990.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości