Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Ściaganie w lewo


jarpen
Zarejestrowani

op Cześć.  Po zalozeniu letnich kół mam problem ze sciąganiem auta w lewo. Przy hamowaniu, podczas jazdy- nie ma znaczenia- kierownica sama sie przekręca. 
Sytuacja ma miejsce zawsze po zmianie kół na letnie. Opony byly wyważane ze 3 razy, zamieniane przod- tył i nic. Hmulce pracują dobrze ( tarcze i klocki mają ok pol roku). 
Zbieżność byla robiona w tamtym roku w jednym z lepszych miejsc w Lublinie i wyszla dobrze. Nie mam juz pomysłów co z tym zrobic a jazda zwłaszcza przy wiekszych prędkościach jest mało bezpieczna. 
Poradzicie coś?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2017, 06:17 przez jarpen.)

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Spróbować inne koła i opony letnie jeśli na zimowych jest OK

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
dexaven
Zarejestrowani

Obejrzyj opone szy nie ma jakis wybrzuszen itd..moze od lezakowania sie odksztalcila,sprobuj wyrownac cisnienie w oponie ew.ponowne wywazenie.

Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

op Ciśnienie jest takie samo, bo sprawdzam raz na tydzień, opony zamieniane przod- tył i na obu ściąga  ( lewo- prawo nie da rady bo są kierunkowe)

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Może coś w mcphersonie nie halo?

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

(22-04-2017, 07:10)jarpen napisał(a): opony zamieniane przod- tył i na obu ściąga  ( lewo- prawo nie da rady bo są kierunkowe)
A weź mimo wszystko zamień lewo prawo i przejedź się KAWAŁEK żeby tylko stwierdzić czy jest efekt.
Masz całe komplety kół na lato i zimę czy zmieniasz tylko opony?
Jakie rozmiary na lato i zimę?
Felgi były sprawdzane czy proste?
Czy dobrze rozumiem że na zimówkach jest wszystko ok a na letnich jest źle?

Thumbup
Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

(22-04-2017, 08:31)scrabi83 napisał(a): Może coś w mcphersonie nie halo?

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

To i na zimowych by ciągnęło.
Ja bym pojechał na wulkanizację, niech przerzucą stronami na felgach, bo jak odwrócisz, to może pomoc ze względu na bieżnik tyłem na przód.

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

(22-04-2017, 09:03)filozof napisał(a): To i na zimowych by ciągnęło.
Nie koniecznie, jak są różne rozmiary kół, to czasem sie dziwne rzeczy potrafią ujawnić.

Thumbup
Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Nie no koła ma wszystkie jednakowe. Takie same felgi i opony.

Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
Patrys4891
Junior Administratorzy

Interesujące...
To może samo uniesienie samochodu do góry ujawniło jakąś usterkę zawieszenia? Nie wiem, gdybam.

Thumbup
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości