jarpen
2,597
9
1558
1,416
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Lublin
jarpen
Zarejestrowani
— 22-04-2017, 05:43
op
Cześć. Po zalozeniu letnich kół mam problem ze sciąganiem auta w lewo. Przy hamowaniu, podczas jazdy- nie ma znaczenia- kierownica sama sie przekręca.
Sytuacja ma miejsce zawsze po zmianie kół na letnie. Opony byly wyważane ze 3 razy, zamieniane przod- tył i nic. Hmulce pracują dobrze ( tarcze i klocki mają ok pol roku).
Zbieżność byla robiona w tamtym roku w jednym z lepszych miejsc w Lublinie i wyszla dobrze. Nie mam juz pomysłów co z tym zrobic a jazda zwłaszcza przy wiekszych prędkościach jest mało bezpieczna.
Poradzicie coś?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-04-2017, 06:17 przez jarpen.)
•
maciej1486
20,841
22
2260
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Spróbować inne koła i opony letnie jeśli na zimowych jest OK
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
dexaven
92
0
5
4
SC I ph II
2003
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
dexaven
Zarejestrowani
— 22-04-2017, 06:45
Obejrzyj opone szy nie ma jakis wybrzuszen itd..moze od lezakowania sie odksztalcila,sprobuj wyrownac cisnienie w oponie ew.ponowne wywazenie.
•
jarpen
2,597
9
1558
1,416
SC II ph II
2008
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Lublin
jarpen
Zarejestrowani
— 22-04-2017, 07:10
op
Ciśnienie jest takie samo, bo sprawdzam raz na tydzień, opony zamieniane przod- tył i na obu ściąga ( lewo- prawo nie da rady bo są kierunkowe)
•
scrabi
32,540
101
12130
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 22-04-2017, 08:31
Może coś w mcphersonie nie halo?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Patrys4891
7,935
16
2304
670
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 22-04-2017, 08:43
(22-04-2017, 07:10)jarpen napisał(a): opony zamieniane przod- tył i na obu ściąga ( lewo- prawo nie da rady bo są kierunkowe) A weź mimo wszystko zamień lewo prawo i przejedź się KAWAŁEK żeby tylko stwierdzić czy jest efekt.
Masz całe komplety kół na lato i zimę czy zmieniasz tylko opony?
Jakie rozmiary na lato i zimę?
Felgi były sprawdzane czy proste?
Czy dobrze rozumiem że na zimówkach jest wszystko ok a na letnich jest źle?
•
filozof
5,161
17
1543
1,910
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 22-04-2017, 09:03
(22-04-2017, 08:31)scrabi83 napisał(a): Może coś w mcphersonie nie halo?
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
To i na zimowych by ciągnęło.
Ja bym pojechał na wulkanizację, niech przerzucą stronami na felgach, bo jak odwrócisz, to może pomoc ze względu na bieżnik tyłem na przód.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Patrys4891
7,935
16
2304
670
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 22-04-2017, 09:08
(22-04-2017, 09:03)filozof napisał(a): To i na zimowych by ciągnęło. Nie koniecznie, jak są różne rozmiary kół, to czasem sie dziwne rzeczy potrafią ujawnić.
•
scrabi
32,540
101
12130
10,453
SC III ph II
2012
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Lublin
scrabi
Zarejestrowani
— 22-04-2017, 09:09
Nie no koła ma wszystkie jednakowe. Takie same felgi i opony.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
•
Patrys4891
7,935
16
2304
670
INNY
1999
INNY
Warszawa
Patrys4891
Junior Administratorzy
— 22-04-2017, 09:11
Interesujące...
To może samo uniesienie samochodu do góry ujawniło jakąś usterkę zawieszenia? Nie wiem, gdybam.
•
|