Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1,4 16v Chwilowy brak mocy w czasie jazdy na ciepłym


adi84
Zarejestrowani

op Zakupiłem nowego Krokowca założyłem i pojechałem zobaczyć błędy. Obroty były za wysokie i falowaly. Po diagnostyce były 2 błędy krokowy który wymieniłem i czujnika temperatury. Skasowalismy oba błędy i obroty są w normie nie faluja. Zrobiłem 50km i było ok. Dziś jadę ok 5 km i jakby ktoś odciol paliwo i zgasł . Chwile postalem na poboczu i zapalił i znowu ok parę km potem znowu na chwilę stracił moc ale jakoś jechał. Po zgaszeniu i odpaleniu po postoju przejechałem kolejne 20km bez przygód. Nie wiem co mu dolega . Ten czujnik temperatury chyba by takich psikusow nie robił.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Dziś wymieniłem oringi na przepustnicy. Były wygniecione nie wiem czy coś to pomoże w moiom przypadku ale i tak mialem je kiedyś tam wymienić.


Dla potomnych wymiary przy przepustnicy na linkę.

Mniejszy od strony kolektora 65x4 ew. 3 gruby

Większy od strony filtra powietrza.
76x8! (Grubiutki)

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(22-03-2016, 09:01)adi84 napisał(a): Chwile postalem na poboczu i zapalił i znowu ok parę km potem znowu na chwilę stracił moc ale jakoś jechał.
Niedawno był u nas podobny przypadek - ale w Toyocie : przyczyną był wariujący po nagrzaniu czujnik położenia wału.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Gdzie on jest mniej więcej?
Chyba wiem pod rezonatorem gdzieś na łączeniu skrzyni z blokiem, jutro go lookne.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-03-2016, 21:54 przez adi84.)

Odpowiedz
adi84
Zarejestrowani

op Ok, po wymianie Krokowca auto jeździ normalnie. Już 1 tkm zrobiony, i nie było problemów, mam nadzieję że temat zamknięty.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(16-03-2016, 07:05)ko-ma napisał(a): Silnik krokowy i map-sensor, w parze - to pierwsze, co przychodzi na myśl
Czyli jednak moje doświadczenia z silnikami PSa i tu się powtórzyły...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • adi84




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości