Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

1.4 tce LPG dziwny stukot silnika


Rufusxxl
Zarejestrowani

op Witam wszystkich.
Od 2 miesięcy posiadam SCENIC III rok 2009 silnik 1.4 tce + LPG.  W samochodzie podczas jazdy zaczął się dziwny stukot z silnika , który stawał się z  coraz głosniejszy, a silnik na wolnych obrotach gasł. Mimo że samochód odpalał ale stukot był tak głośny że postanowiłem nie kontynuować jazdy. Po oględzinach mechanik zasugerował wymianę rozrządu.  Po wymianie rozrządu silnik stuka dalej i jest prawdopodobnie obrócona panewka. Jak się upewnić czy to aby napewno panewka ? Czy można panewki wymienić od spod silnika ? Czy ktoś miał podobny problem? Z góry dziękuję .
TomaszB napisał 26-01-2019, 23:44:
 Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach. Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2019, 23:44 przez TomaszB.)

Odpowiedz
Kulpas
Zarejestrowani

Witaj

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Siemka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
czopochrup
Zarejestrowani

masz może nagrany ten stukot ?

Odpowiedz
Rufusxxl
Zarejestrowani

op
(27-01-2019, 00:53)czopochrup napisał(a): masz może nagrany ten stukot ?

Nagram i wrzucę na forum
 Pozdrawiam

Odpowiedz
yahoo
Zarejestrowani

Podepnę się pod temat u mnie mianowicie silnik pracuje ok ,zastanawia mnie tylko dziwna praca na biegu jałowym ,kabina wpada w delikatne wibracje. Jak auto jest z 4 pasażerami prawie niewyczuwalne .Dajcie znać czy 1,4 tce+lpg może tak pracować na wolnych obrotach?

aha na gazie wyrzuciło również błąd "skontroluj ESP" na benzynie nie ma tego problemu,
dajcie znać ,sprawa dość pilna

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2019, 19:56 przez yahoo.)

Odpowiedz
bologno
Zarejestrowani

Błąd "skontroluj ESP" oznacza zazwyczaj nieprawidłowy przebieg procesu spalania mieszanki tj. wypadanie zapłonu lub niesprawne wtryskiwacze. Mogą być świece do wymiany. Wibracje budy to normalka przy tym błędzie. Trzeba podpiąć pod komputer, sprawdzić czy nie zanotował wypadania zapłonu na konkretnym cylindrze i wtedy obadać świecę, cewkę, wtryskiwacz. Często jest tak, że jak coś kończy żywot to błędy wyskakują najpierw na gazie a na benzynie jeszcze jakiś czas wszystko może być w porządku.

Odpowiedz
yahoo
Zarejestrowani

Dzięki za odpowiedz, świece zmieniłem i bez efektu jutro podepnę pod kompa. Przebieg 127 tys ,więc mam nadzieję ,że to nie początki jakiegoś cyrku z silnikiem Sad

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości